خبرگزاری کار ایران

آیت الله اختری:

افراط‌ گرایان، مخالفان داخلی تشکیل امت واحده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۳

رسیدن به امت واحده هدف و قله‌ای است که جامعه بشری باید به آن برسد که در این راستا امام خمینی (ره) بعنوان بنیان گذار انقلاب زمینه ایجاد وحدت را در دنیا ایجاد کرده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت بر ضرورت تشکیل امت واحده اسلامی در جهان امروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله اختری در مراسم افتتاحیه همایش ژئوپلیتیک شیعه با تبریک ایام خجسته اعیاد ولایت و امانت و تشکر از برگزار کنندگان این همایش گفت: امروز شیعه در تمام دنیا گسترش یافته و وجود بیش از ۳۰۰ میلیون شیعه در جهان بیانگر قدرت و ظرفیت بالای این مذهب در دنیا است.

وی افزود: رسیدن به امت واحده هدف و قله‌ای است که جامعه بشری باید به آن برسد که در این راستا امام خمینی (ره) بعنوان بنیان گذار انقلاب زمینه ایجاد وحدت را در دنیا ایجاد کرده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در ادامه سخنان خود با اشاره به مخالفان تشکیل امت واحده در جهان اسلام گفت: دشمنان خارجی اسلام‌‌ همان آمریکا و اسرائیل هستند و باید گفت که مخالفان داخلی جامعه اسلامی در راستای تشکیل امت واحده افراطگرایان هستند.

آیت الله اختری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت تمدن سازی اسلامی خواستار تحقیق این تمدن شده‌اند که امیدواریم این همایش بتواند آغازی برای پاسخگویی به فرمایشات ایشان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز