خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه:

شهید تهرانی مقدم، معمار موشکی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۲

شهید مقدم پایه ریز اقتدار شکوه مند نظام و ملت کشور ما بود. او می دانست که چگونه در ذهن دشمن ارعاب جاودانه بکارد تا هرکز دشمن هوس نکند که توطئه ای علیه ایران ودفاع مقدس برنامه ریزی کند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: اکثر موفقیت های شهید مقدم بر گرفته از ناامیدی های آن است و او به همه چیز امیدوار بود و به همه امید می داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار  سلامی جانشین فرمانده سپاه در مراسم نخستین سالگرد شهادت حسن تهرانی مقدم درحسینیه فاطمه زهرا(ص) در پادگان محمد رسول الله گفت: شهدا واقعیت فرزانگی و فضیلت را باورپذیر کردند که انسان ها را در این فرزانگی و فضیلت شگفت زده می شوند و شهیدان سند زنده فضیلت به شمار می روند.

وی در ادامه افزود:  هر ملتی که بزرگی و شکوه دارد در دامنه آرمان ها و آرزوهایش تعریف می شود و وسعت سرزمین برای ملت ها بزرگی نیست بلکه این انسان های بزرگ هستند که سند عظمت یک کشور را تعریف می کنند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان این مطلب که امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی زیباترین تصویر خلقت خدا در زمین هستند گفت: شهید حسن تهرانی مقدم و شهیدان همراه او از جنس ملائکه هستند چراکه آرزوهای بزرگ خود را در کشور ترسیم کردند و آرمان های بزرگ و قله های وسیع را فتح کردند.

وی افزود: شهید مقدم پایه ریز اقتدار شکوه مند نظام و ملت کشور ما بود. او می دانست که چگونه در ذهن دشمن ارعاب جاودانه بکارد تا هرکز دشمن هوس نکند که توطئه ای علیه ایران ودفاع مقدس برنامه ریزی کند.

سلامی خاطرنشان کرد: کاری که حسن تهرانی مقدم انجام داد نام ایران را در فضا طنین افکن ساخت او می دانست نقطه ضعف دشمن کجا است و کاووسی برای دشمن با برنامه هایش در فضا ایجاد کرده بود.

وی افزود: این حسن بود که برای همیشه افسانه شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی را در منطقه باطل کرد. حسن تهرانی مقدم مرد وقت های بزرگ بود و به درستی موقعیت ها را می شناخت شهید حسن مقدم نه تنها برای دوران خود پربرکت بود بلکه پایه گذار اقتدار ایران در فضا نیز به شمار می رود.

جانشین فرمانده سپاه گفت اکثریت موفقیت های شهید مقدم بر ناامیدی های آن پایه گذاری شده بود او به همه چیز امیدوار بود و به همه نیز امید می داد و انسان های تنبل و سست انسان های چابک می ساخت. بعضی از امیدها و ایده های حسن تهرانی مقدم در دنیای فناوری مدرن عملیاتی نشده است. حسن تهرانی مقدم برای اولین بار توانست از موشک بالستیک موشک روی آب بسازد که هدف ها را با ضریب بالا نشانه گیری کند.

وی تصریح کرد: حسن تهرانی مقدم هرگز خود را نستود و هیچ کس او را نیز ستایش نکرد چراکه او برای شناخته شدن عمل نمی کرد و این اوج اخلاص یک انسان را نشان می داد.

فرمانده جاشین سپاه گفت: حسن تهرانی مقدم مرد لحظه های سخت است. او معمار موشکی ایران نام گرفته است واو توانسته در اذهان آمریکا و رژیم صهیونیستی نفوذ کند و نفس کشیدن را برای آنها تنگ نماید و ایران را در موقعیت موشکی با اقتدار قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز