خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

مردم برای انتخاب مدیران لایق تمام توان خود را بکار گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۴

درک شرایط و زمان حال از دیگر ویژگی‌های یک ملت بزرگ در راستای کسب عزت مداری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دنیا امروز به رهبری عالمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای پی برده است و مردم نیز در انتخاب مدیران لایق و شجاع باید تمام دقت و توان خود را بکار گیرند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پاسداران ستاد فرماندهی کل سپاه با گرامیداشت و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تبیین ویژگی‌های عزت‌مداری ملت‌ها پرداخت و اظهار داشت: هوشیاری و بیداری ملت اسلامی ایران باعث حفظ و پاسداری از کیان اسلام شده است.

وی افزود: ایستادگی مردم تهران در مقابل فتنه‌گری‌ها و انحرافات، موجب جلوگیری از تکرار سرنوشت قوم بنی‌اسرائیل در ایران شده است و عمل کردن مردم به تکلیف و هوشیاری مردم باعث شد تا به فرموده امام (ره) در خصوص واجب بودن حفظ کیان اسلام جامعه عمل پوشانده شود.

سعیدی با اشاره به ویژگی دیگر ملت عزت مدار تصریح کرد: درک شرایط و زمان حال از دیگر ویژگی‌های یک ملت بزرگ در راستای کسب عزت مداری است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن در بد‌ترین وضعیت خود قرار دارد و در تمام عرصه‌ها در اوج ضعف و سستی است، اما ملت ایران با رهبری عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری هر روز به قله‌های پیشرفت و تعالی نزدیک‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تائید دشمنان انقلاب بر تمایل ملت‌ها به ایران اسلامی اظهار داشت: حتی دشمنان انقلاب اسلامی نیز بر این پیشرفت و فتح قله‌های تعالی توسط ملت ایران تاکید دارند و ملت ایران اسلامی نیز امروز باید بداند به فتح قله خیبر زمانی نمانده است و بزودی ملت ایران با تبعیت از رهبری شاهد کسب فتوحات فراوان در تمام عرصه‌ها خواهند بود.

وی ادامه داد: یک ملت پیشتاز در عزت مداری، همواره میان سود و هزینه‌های انجام شده محاسبه‌ای هوشمندانه دارد و ملت ایران اسلامی با در نظر گرفتن هزینه‌های انجام شده در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی همچون تقدیم هزاران شهید در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی، همواره متوجه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهند بود و برای حفظ و حراست از این دستاورد‌ها تسلیم هیچ گونه فشار و تحریم نخواهند شد و اراده آن‌ها هر روز قوی‌تر خواهد شد.

سعیدی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از مدیران لایق و شجاع اظهار داشت: دنیا امروز به رهبری عالمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پی برده است و مردم نیز در انتخاب مدیران لایق و شجاع باید تمام دقت و توان خود را بکار گیرند.

وی در ادامه صبر و استقامت، قناعت و صرفه‌جوئی را از دیگر ویژگی‌های یک ملت عزت مدار برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران با یاری و تبعیت از رهبری به قله‌های پیشرفت و عزت‌مداری خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در پایان ضمن مرثیه سرایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: حضرت سیدالشهدا در شرایطی که در تحریم بی‌نظیر ۱۰۰ درصدی قرار داشت، با ایستادگی و مقاومت در مقابل دستگاه جبار معاویه و یزید به مظهر حفظ ارزش‌های عزت مداری تبدیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز