خبرگزاری کار ایران

سردبیر مغرب در گفت‌و‌گو با ایلنا:

آزادی امامی ناصری کذب است/ روزنامه مغرب را خودمان توقیف کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۱

ضمن احترام به هیات نظارت بر مطبوعات اعلام می‌کنیم حتی اگر برداشت توهین آمیزی از این طرح صورت گرفته باشد، نیت ما توهین به هیچ فرد و نهادی نبوده است.

 سردبیر روزنامه مغرب گفت: قرار است تا زمان اعلام نظر هیات نظارت بر مطبوعات روزنامه مغرب منتشر نشود.

امیر موسی کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص خبر عدم انتشار روزنامه مغرب تصریح کرد: پس از سوتفاهمی که در مورد طرح کاریکاتور پنجشنبه گذشته ایجاد شد، تصمیم گرفتیم نوعی خود توقیفی را برای خود درنظر بگیریم.

وی ادامه داد: البته نیت این طرح توهین به رئیس جمهور و یا نمایندگان مجلس نبود اما با توجه به مانور‌هایی که طی روزهای اخیر نسبت به این طرح داده شد، نمی‌خواستیم این مساله جو جامعه را تحت تاثیر قرار دهد برای همین اقدام به چنین کاری کردیم.

کاظمی با بیان اینکه از انتشار این کاریکاتور متاسفیم، گفت: ضمن احترام به هیات نظارت بر مطبوعات اعلام می‌کنیم حتی اگر برداشت توهین آمیزی از این طرح صورت گرفته باشد، نیت ما توهین به هیچ فرد و نهادی نبوده است و معتقدیم در شرایطی که همه به وحدت توصیه شده‌اند فارغ از توهین آمیز بودن و یا نبودن این طرح، انتشار آن به مصلحت نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که خود را تنبیه کنیم.

سردبیر روزنامه مغرب با اشاره به اینکه هیات نظارت بر مطبوعات فردا در مورد این مساله ورود پیدا می‌کند، تصریح کرد: قرار است تا زمان اعلام نظر این هیات روزنامه منتشر نشود.

وی همچنین در مورد خبر آزادی امامی ناصری مدیر مسئول روزنامه مغرب که چندی پیش برخی رسانه‌ها به آن اشاره کره بودند نیز گفت: چنین خبری کذب است چرا که نه تنها آقای امامی آزاد نشده است بلکه حق دیدار با خانواده و وکیل خود را نیز ندارد و این تفاوت‌هایی است که دستگاه قضایی نیز باید پاسخگوی آن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز