خبرگزاری کار ایران

مطهرنژاد در گفت و گو با ایلنا:

كمالی در اجماع اصلاح‌طلبان قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۶۸

پنجم بهمن یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری برگزار خواهد شد/اصولگرایان حداقل با چهار نامزد در انتخابات حاضر می‌شوند/اولویت اول دولت برای انتخابات آینده مشایی خواهد بود.

سخنگوی حزب مردم سالاری گفت: در صورتیکه روش اجماعی اصلاح طلبان به نتیجه برسد، حسین کمالی نیز در اجماع اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت.

میرزابابا مطهرنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه‌های حزب مردم سالاری برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گفت: ۵ بهمن یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری برگزار خواهد شد. ضمن اینکه هم اکنون نیز طی نشست‌هایی جزئیات طرح مناسک را برای نیروهای استانی خود توضیح می‌دهیم.

وی ادامه داد: طرح مناسک یکی از طرح‌هایی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز به عنوان یکی از روش‌های رسیدن به اجماع اصلاح طلبان، آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مطهرنژاد در تشریح آرایش سیاسی گروه‌ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز یادآور شد: من معتقدم اصولگرایان حداقل با ۴ نامزد در انتخابات حاضر می‌شوند که البته نامزد دولت نیز یکی از آن‌ها خواهد بود، اما اصلاح طلبان نسبت به اصولگرایان از امکان اجماع بیشتری برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول دولت برای انتخابات آینده مشایی خواهد بود، تصریح کرد: البته دولت نسبت به سایر گروه‌ها دور نمای ثابتی برای انتخابات نداشته و پیش بینی رفتار سیاسی آن مشکل است. اما به نظر می‌رسد پس از مشایی گزینه بعدی دولت نیکزاد خواهد بود.

سخنگوی حزب مردم سالاری همچنین خاطرنشان کرد: در صورتیکه روش اجماعی اصلاح طلبان به نتیجه برسد، حسین کمالی نیز در اجماع اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز