خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

اموال ایران را از آمریکا پس خواهیم گرفت

بلوکه کردن دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران تروریسم اقتصادی و سرقت مالی است که متاسفانه آمریکا همچون سایر عرصه‌های تروریسم و حذف فیزیکی انسان‌ها در آن تبحر دارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بلوکه کردن دارائی‌های ایران توسط آمریکا را تروریسم اقتصادی خواند و گفت: اگر ۵۰ سال طول بکشد دارایی‌های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

به گزارش ایلنا، سردار جزایری در واکنش به تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر توقیف دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر۵۰ سال طول بکشد دارایی‌های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

وی افزود: بلوکه کردن دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران تروریسم اقتصادی و سرقت مالی است که متاسفانه آمریکا همچون سایر عرصه‌های تروریسم و حذف فیزیکی انسان‌ها در آن تبحر دارد.

جزایری در ادامه گفت: این خوش خیالی است چنانچه آمریکا تصور کند دارایی‌ها و اموال ایران را برای همیشه به سرقت برده است آن‌ها مطمئن باشند که ما اموال خود را از شیطان بزرگ بازپس خواهیم گرفت.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد، دیر نیست روزی که پاشنه در به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد چرخید و رژیم شرور آمریکا مجبور خواهد شد چند برابرامال توقیفی را مسترد نماید و مردم آمریکا نیز باید به این نکته توجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز