خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی:

شاخص خدمت گزاری به ملت بهبود معیشت مردم است

امروز مدیری دین مدار است که به اقتصاد و رفاه مردم بیشتر توجه داشته باشد و به جای هزینه کردن دین و اقتصاد کشور برای محبوبیت و ارتقاء جایگاه خود، خودش را هزینه دین، مملکت و مردم کند.

رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت:برگزاری اجلاس نم اقدام دشمن برای منزوی نمودن ایران را با شکست مواجه کرد  است

به گزارش ایلنا حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی شب گذشته در جمع علما و مسئولان قائم شهر با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهد‌ها گفت: برگزاری این اجلاس، اقدام دشمنان را که به دنبال تحریم و منزوی نمودن ایران بودند با شکست مواجه کرد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با یبان اینکه: ریاست اجلاس غیرمتعهد‌ها به ایران واگذار شده است افزود: در اجلاس نم نزدیک به ۱۲۰ کشور شرکت کردند و برگزاری این اجلاس برای ایران فرصت و موقعیت مغتنم و ممتازی است. 

پورمحمدی به اراده والا و همت بلند ملت ایران در استقامت و صبوری اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در زمان‌های مهم و حساس از جمله در روز قدس نشان می‌دهد که اقدامات و توطئه‌های دشمن محکوم به شکست است. 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب به قدرت تأثیر‌گذاری عمیق منطقه‌ای و بین المللی ایران و نقش آفرینی آن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پی برده است. 

پورمحمدی دین مداری را محور اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر دین و ولایت فقیه را از انقلاب بگیریم آن یک انقلابی مانند سایر انقلابهای دنیا می‌شد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: باید تلاش کنیم دیانت مردم روز به روز افزایش پیدا کند و برای این کار باید به پیشرفت و توسعه کشور بیشتر توجه داشت. 

وی با اشاره به نام گذاری‌هایی که در طول چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت گفت: این سال‌ها بیشتر با عناوین اقتصادی نام‌گذاری شد و این نشان می‌دهد که برای افزایش دیانت مردم باید به مقوله اقتصاد و ایجاد رفاه در زندگی مردم توجه داشت. 

وی تصریح کرد: امروز مدیری دین مدار است که به اقتصاد و رفاه مردم بیشتر توجه داشته باشد و به جای هزینه کردن دین و اقتصاد کشور برای محبوبیت و ارتقاء جایگاه خود، خودش را هزینه دین، مملکت و مردم کند. 

پورمحمدی اظهار داشت: شاخص خدمت گزاری این نیست محبوب شویم بلکه شاخص خدمت گزاری، نجات کشور از گرانی، بیکاری، فشار اقتصادی و استفاده از همه ظرفیت کشور به صورت زیر بنایی برای بهبود معیشت مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز