خبرگزاری کار ایران

وکیل جوانفکر با ایلنا مطرح کرد:

موافقت مسئولان زندان اوین با آزادی مشروط جوانفکر

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۱۰

موکلم می‌توانست با توجه به شرایط بیماری امروز به زندان نرود در این صورت مسئولان زندان نیز مخالفتی نمی‌کردند اما آقای جوانفکر رعایت قوانین زندان را در بیماری خود ترجیح داد.

وکیل مدافع مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد گفت: درخواست آزادی مشروط علی اکبر جوانفکر که چندی پیش مطرح شده بود امروز مورد موافقت اولیای زندان قرار گرفت.


قهرمان شجاعی در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: اگر چه آقای جوانفکر صبح امروز خود را به زندان اوین معرفی کرد اما درخواست آزادی مشروط وی که کماکان مطرح بود، امروز مورد موافقت اولیای زندان قرار گرفت.


وی ادامه داد: این موافقت ظرف چند ساعت آینده و یا روزهای آتی به زندان ابلاغ خواهد شد و پس از آزادی جوانفکر ادامه معالجات او ادامه خواهد یافت.


وکیل جوانفکر همچنین تاکید کرد: موکلم می‌توانست با توجه به شرایط بیماری خود گواهی پزشکی ارائه داده و امروز به زندان نرود در این صورت مسئولان زندان نیز مخالفتی نمی‌کردند اما آقای جوانفکر رعایت قوانین زندان را در بیماری خود ترجیح داد.


گفتنی است علی اکبر جوانفکر مدیرمسئول روزنامه ایران درتاریخ ۵ مهر سال ۹۱ به دلیل اتهاماتی به زندان اوین منتقل شده بود که شب چهارشنبه برای گذراندن مرخصی از زندان خارج شد.


جوانفکر که تا امروز در بیمارستان بستری بود صبح امروز و پس از پایان زمان مرخصی خود را به زندان معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز