خبرگزاری کار ایران

سردار جعفری در جمع خبرنگاران:

حضور مخالفان به دلیل وجود آزادی در ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۱۵

در فتنه 88 درگیری بین جبهه انقلاب و نگاه مخالف مسیر انقلاب بود هرچند جبهه مخالف تلاش می کرد آن را پنهان کند اما مشخص بود که مردم از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران درمجع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتایج 9 دی که پایان خوب فتنه 88 بود بر همه آشکار شده است و نتیجه آن نیز روشن شدن جبهه حق و باطل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار جعفری تصریح کرد: در فتنه 88 درگیری بین جبهه انقلاب و نگاه مخالف مسیر انقلاب بود هرچند جبهه مخالف تلاش می کرد آن را پنهان کند اما مشخص بود که مردم از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

فرمانده کل سپاه ضمن اشاره به آزادی که منطبق با اسلام در ایران وجود دارد عنوان کرد: چون در ایران آزادی وجود دارد طبیعی است که مخالفین هنوز وجود دارند و  و تلاششان را می کنند تا بتوانند در اذهان مردم چهره خود را بازسازی کنند اما بعید به نظر می رسد.

سردار جعفری انجام رزمایش های گوناگون را در منطقه به دلیل اعلام آمادگی دفاعی ایران دانست و افزود: این رزمایش ها بیشتر برای آمادگی دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح است و بارها گفته ایم که این رزمایش ها هدفش آمادگی و نشان دادن توان دفاعی و امنیتی مردم ایران برای دشمنان است و نه همسایگان و دوستان ایران در منطقه.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه آیا پیشرفت ایران در منطقه تنها در بخش دفاعی و نظامی است گفت: بخشی از آن به موارد نظامی و دفاعی باز می گردد و این پیشرفت به برکت انقلاب اسلامی شروع شده است. طبیعی است جنگ چون نیاز مبرمی را با همه فشارها به جامعه ای تحمیل می کند همه توان جامعه به سمت براورده کردن آن نیاز سوق داده می شود.

وی ادامه داد: در مسیر دفاعی و امنیتی نیز این اتفاق بزرگ افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز