خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

پاسداری از انقلاب و دین بازنشستگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۴۵

نتیجه پایداری همین است که دل‌های مردم در کشور خودمان و دل‌های دیگر ملت‌ها به سمت بیداری اسلامی سوق داده می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جریان برگزاری مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج در خصوص خطرناک بودن وقوع فتنه و پیش روی آن اظهار داشت: مصداق روشن و بارز فتنه ۸۸ و پایان خوب آن یعنی ۹ دی این بود که فتنه با شرایط بسیار سخت اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار جعفری تاکید کرد: این اتفاق برای انقلاب نقطه عطفی بود. از فتنه ۸۸ نیز همه مردم دنیا و همه افرادی که دل نگران انقلاب بودند از پایداری، استقامت، هوشمندی ملت درس گرفتند.

وی ادامه داد: درگیری فتنه ۸۸ درگیری انقلابیون با مسیر انقلاب بود این افراد با شعار اینکه تنها باید به سرزمین خود رسیدگی کرد و ما را با فلسطین و غزه ولبنان کاری نیست جلوی انقلاب ایستادند البته در دهه دوم انقلاب نیز چنین شعارهایی را سر دادند.

سردار جعفری ضمن اشاره به اثرگذاری انقلاب اسلامی بعد از فتنه ۸۸ در کشورهای منطقه عنوان کرد: نتیجه پایداری همین است که دل‌های مردم در کشور خودمان و دل‌های دیگر ملت‌ها به سمت بیداری اسلامی سوق داده می‌شود.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه پاسداری از دین و انقلاب هیچ‌گاه به اتمام نمی‌رسد گفت: از یک پاسدار بازنشسته انتظاری که از یک پاسدار موظف می‌رود وجود ندارد اما باید در نظر داشت که پاسداری از انقلاب و دین بازنشستگی ندارد و تا آخر عمر آدمی باید برای آن تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز