خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس جمهور تاجیکستان مطرح شد؛

تاکید رهبر معظم انقلاب بر تعمیق مناسبات بر اساس زبان و فرهنگ مشترک

حضرت آیت الله خامنه ای عصر (پنجشنبه) در دیدار با رئیس جمهور تاجیكستان، زبان و فرهنگ ریشه دار، عمیق و مشترك ملتهای منطقه را زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق مناسبات دو و چند جانبه و ساختن آینده ای بهتر دانستند.

حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز(پنجشنبه) در دیدار با رئیس جمهور تاجیكستان، زبان و فرهنگ ریشه دار، عمیق و مشترك ملتهای منطقه را زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق مناسبات دو و چند جانبه و ساختن آینده ای بهتر دانستند.

به گزارش ایلنا، ایشان با استقبال از گسترش روابط در زمینه های مختلف خاطرنشان كردند: تكریم سنتها، عقاید و آداب مردم، باعث جذب حمایت مستحكم آنها می شود و هر دولتی با اتكای به این حمایت، ‌می تواند در مقابل عوامل مزاحم خارجی، پایداری كند.

آقای امام علی رحمان نیز در این دیدار با تشریح زمینه های مختلف همكاری دو جانبه خواستار گسترش هرچه بیشتر مناسبات اقتصادی – سیاسی و فرهنگی شد.
رئیس جمهور تاجیكستان با قدردانی از برگزاری پركیفیت اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت: سخنرانی جنابعالی در افتتاحیه اجلاس مهم سران، زمینه ساز پویایی و تأثیرگذاری این جنبش خواهد شد.
آقای رحمان با اشاره به برخی تلاشهای بیگانگان برای ایجاد ناامنی و عقب نگه داشتن كشورهای منطقه افزود: با كمك یكدیگر در مقابل این طرحها می ایستیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز