خبرگزاری کار ایران

سخنگوی رزمایش نیروی دریایی خبرداد:

هشدار به کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز برای حفظ فاصله با محل رزمایش

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۷

رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ در راستای تأمین امنیت پایدار در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند است و ما این پیام را به کشورهای دوست و مسلمان نیز اعلام کرده‌ایم.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۱ نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: کانال ۱۶، مسیر ارتباطی ما با شناورهای عبوری از نزدیکی محل برگزاری رزمایش است.

به گزارش ایلنا امیر دریادار امیر رستگاری اظهار کرد: کانال ۱۶، یک سامانه ارتباطی عمومی است که تمامی شناور‌ها با هر ملیتی می‌توانند پیام‌های خود از جمله درخواست کمک از سایر شناور‌ها را از این طریق ارسال و دریافت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت تمام کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز گفت: ما به طور منظم و مداوم روی کانال ۱۶ به تمام کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز اعلام می‌کنیم که به دلیل تیراندازی هوایی و سطحی در منطقه فاصله ایمنی از محل رزمایش را حفظ کنند.

رستگاری خاطرنشان کرد: رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ در راستای تأمین امنیت پایدار در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند است و ما این پیام را به کشورهای دوست و مسلمان نیز اعلام کرده‌ایم. ما معتقدیم که ثبات و آرامش، تنها با حضور و مشارکت کشورهای منطقه ایجاد می‌شود.

سخنگوی رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ در ادامه گفت: یکشنبه و در سومین روز از برگزاری رزمایش، تسخیر ساحل توسط تکاوران دریایی و جنگ الکترونیک (جنگال) توسط شناورهای دریایی انجام شد. در این مرحله از رزمایش هر کشتی نیروهای مهاجم که رهگیری و در تیررس زیردریایی‌ها باشد، مورد هجوم و انهدام آن‌ها قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز