خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی در جمع خبرنگاران:

موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۴۵

فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است و موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند/کمیته‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از سوی موتلفه تشکیل می‌شود که نتایج آن کمیته در اسفندماه اعلام می‌شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است و موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله عسگراولادی شب گذشته در مراسم دهه آخر صفر در محل مدرسه شهدای موتلفه، ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "چرا در اظهارنظر قبلی خود، موسوی و کروبی را فتنه‌گر نداسته‌اید؟"، گفت: موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند بلکه فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است. فتنه‌گران در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88، اطراف موسوی و کروبی را گرفتند و این دو باید از این فتنه‌گران اعلام برائت کنند.

وی در ادامه، درباره ائتلاف 1+2 اظهار کرد: من با ولایتی در مورد ائتلاف 1+2 صحبت کرده‌ام و به وی گفته‌ام نفس این ائتلاف خوب است اما باید افراد حضور یافته در این ائتلاف حداقل به 17 یا 18 نفر برسد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا حزب موتلفه کاندیدای مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌کند؟" پاسخ داد: موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدای مستقل معرفی نمی‌کند و قصد دارد با اصولگرایان ائتلاف کند.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از سوی موتلفه تشکیل می‌شود که نتایج آن کمیته در اسفندماه اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز