خبرگزاری کار ایران

دلاور صیامی:

مسئولین باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۵

شما باید به مردم بگویید ما به تفاوت فروش ارز مبلغ ۱۲۲۶ تومانی در کجا ذخیره و یا هزینه می‌شود؟/ درباره فزایش سن کودکان خیابانی، بیکاری جوانان، تعطیل شدن کارخانجات و امثالهم چه کسی باید پاسخگو باشد.

 دبیر کل جمعیت حامیان ولایت ضمن انتقاد از نوسانات بازار گفت: ما هر چه می‌خواهیم با دولت همکاری کنیم متاسفانه دولت و مسئولین دولتی انگار گوش شنوایی حتی برای صحبت‌های نصیحت‌گونه را ندارد. چرا که اصلا و ابداً دولت نمی‌خواهد انتقادپذیر باشد و متأسفانه هر روز باید شاهد مشکلات بیشتر در جامعه به‌خصوص نوسانات ارز و بازار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا دلاور صیامی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور در کشور که می‌فرمائید مردمش قالی می‌بافند، نباید روی حصیر زندگی کنند پس چرا بایستی برخی از نانوانی‌ها بگویند از دادن نان نسیه معذوریم؟ درباره افزایش سن کودکان خیابانی، بیکاری جوانان، تعطیل شدن کارخانجات و امثالهم چه کسی باید پاسخگو باشد شما که فقط آمار می‌دهید! تمام امکانات را دارید پس چرا حتی تا آخرین روزهای حیات دولت خود از افشای نام اختلاس‌گران امتناع می‌کنید؟

وی افزود: می‌فرمائید هر کسی از اجرا شدن فاز دوم هدفمند کردن یارانه مخالفت کند اقتصاد بلد نیست. شما که بلد بودید در دور اول هدفمند کردن یارانه‌ها به چه اهدافی دست پیدا کردید به بیکار شدن کارگران و کشاورزان بی‌انگیزه کردن روستاییان کشاورز و قالی‌بافان پولی که قرار بود صرف ساخت و ساز آبادانی کشور شود را مقداری به مردم پرداخت کردید اما از طرف دیگر دلار ۱۲۲۶ تومانی در بازار ۳۶۰۰ تومان فروخته می‌شود و دارو را جیره‌بندی می‌کنید بانک‌ها قدرت ارائه تسهیلات به مردم را ندارند کمبود مایحتاج غذایی و دیگر اقلام این اهداف شما بود.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت تصریح کرد: آقای رئیس جمهور باید با مردم صادق باشید شما بایستی دغدغه‌های نمایندان را می‌شنیدید و پاسخ بدهید اما شما یک‌طرفه فقط سخن گفتید و رفتید بدون جواب. شما باید به مردم بگویید ما به تفاوت فروش ارز مبلغ ۱۲۲۶ تومانی در کجا ذخیره و یا هزینه می‌شود؟ شما باید پاسخگو مردم باشید.

دلاور صیامی گفت: آقای رئیس جمهور ما خود سینه‌چاکان شما بودیم اما نمی‌توانیم چشممان را بر واقعیت ببندیم حضور مدیران و وزیران و مشاوران بی‌کفایت دولت شما سبب این گرفتاری‌هاست و تمام مسئولین و مدیران شما باید پاسخگو مردم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز