خبرگزاری کار ایران

سروری با ایلنا مطرح کرد:

جریان انحرافی بر انتخابات شوراها تمرکز کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۰

با توجه به اشتراکات زیادی که با جمعیت ایثارگران داریم تلاش می‌کنیم تا در مورد گزینه انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر به تفاهم برسیم/ائتلاف 2+1 ظرفیت مثبتی ایجاد کرده است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اشتراکات زیادی که با جمعیت ایثارگران داریم تلاش می‌کنیم تا در مورد گزینه انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر به تفاهم برسیم.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری دو انتخابات دوقلو است، عنوان کرد: قطعا باید به گونه‌ای عمل شود که هیچ یك از این دو مورد غفلت قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه جلسات ما پیرامون انتخابات شورا‌ها از ماه‌ها پیش ادامه دارد، تصریح کرد: در ادامه کار بررسی انتخابات شورا‌ها برای ایجاد وحدت و ارائه لیست مشترک جلساتی با جبهه ایثارگران داشتیم که پیشرفت‌های خوبی هم داشته است.

قائم مقام جمعیت رهپویان افزود: در جمعیت رهپویان روند کار برای تشکیل ستادهای انتخابات شورا‌ها را به شکل گسترده مدیریت کرده‌ایم و انتخابات ریاست جمهوری نیز در سیستم خود پیگیری می‌شود و ممکن است در آینده برای آن نیز ستادی تشکیل شود.

جریان انحرافی بر انتخابات شورها تمرکز کرده است

سروری با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت‌های بیشتری نسبت به انتخابات شورا‌ها برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصولگرایان با تمرکز و جدیت انتخابات ریاست جمهوری را پیگیری می‌کنند عملا نگرانی ما بر این است که با توجه به اینکه نظارتی از سوی شورای نگهبان در انتخابات شورا‌ها وجود ندارد. جریان انحرافی نیز تمرکز خود را بر این انتخابات خواهد گذاشت. بنابراین حساسیت ما بر این است که انتخابات شورا‌ها را در محوری مستقل پیگیری کنیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با توجه به اشتراکات زیادی که با جمعیت ایثارگران داریم تلاش می‌کنیم تا در مورد گرینه انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر به تفاهم برسیم.

وی ادامه داد: سیاست کلی جمعیت رهپویان برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری این بود که برنامه دولت آینده را به شکل مدونی تنظیم کنیم که البته تنظیم این برنامه نیز به پایان رسده است. بنابراین ما هم اکنون مبتنی با این برنامه با سایر گروه‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری وارد گفت‌و‌گو خواهیم شد.

ائتلاف 2+1 ظرفیت مثبتی ایجاد کرده است

سروری همچنین در خصوص احتمال حمایت جمعیت رهپویان از ائتلاف ۱+۲ در انتخابات سال آینده عنوان کرد: ما در جمعیت رهپویان این ائتلاف را یک ظرفیت مثبت می‌دانیم. اینکه عده‌ای از نامزد‌های مطرح حاضر شدند به فرآیندی برسند که کاهش تکثر و افزایش وحدت را به دنبال داشته باشد امری قابل استقبال است بنابراین این ائتلاف از محور‌های مورد بررسی ما خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز