خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری‌همدانی:

بخشی از هزینه پیروزی نتانیاهو توسط قطر پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۱

سفر به اقصی نقاط ایران و جهان را از روی اعتقاد انجام دادم/اسلام نیازمند قیام و حرکت است/قدرت نظامی ایران جرأت حمله را به دشمنان نمی‌دهد.

یکی از مراجع تقلید در قم گفت: دولت‌های حاشیه خلیج فارس به ویژه دولت قطر با اتکا به درآمد نفتی و گازی هنگفتی که دارند در مسیر نوکری غرب و استکبار جهانی و نیز وهابیت حرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه علم بدون عمل همان جهل است اظهار کرد: وظیفه علما و دانشمندان بسیار سنگین بوده و آن‌ها باید علم خود را در راه رضایت الهی به کار گیرند تا بتوانند رسالتی را که بر دوششان گذاشته شده به درستی انجام دهند.

وی افزود: در سفر اخیر خود به بوشهر دیدارهایی با مردم ولایت‌مدار،‌ مؤمن، انقلابی، بصیر و آگاه این استان داشتم ضمن اینکه جلساتی نیز با مسئولان برگزار شد و مسائل گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

سفر به اقصی نقاط ایران و جهان را از روی اعتقاد انجام دادم

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای متعدد خود پس از فتنه 88 به اقصی نقاط ایران و برخی کشورهای خارجی گفت: این کار را از روی عقیده انجام دادم و طی 11 سفر صورت گرفته که به دلیل دعوت نمایندگان ولی فقیه، علما و مسئولان استانی انجام شد با همه مدیران و اقشار مختلف جامعه دیدار کرده و تبلیغ چهره به چهره را که بهترین نوع تبلیغ است محقق ساختم.

وی ادامه داد: طی این سفرها به ویژه در سفر اخیر شواهدی به دست آمد که دولت‌های حاشیه خلیج فارس به ویژه دولت قطر با اینکه تنها یک میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند اما با اتکا به درآمد نفتی و گازی هنگفتی که دارند همه این ثروت‌ها را در مسیر نوکری غرب و استکبار جهانی و نیز وهابیت به کار می‌گیرند.

بخشی از هزینه پیروزی نتانیاهو توسط قطر پرداخت شده است

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه قطر بخشی از هزینه‌های پیروزی نتانیاهو در انتخابات را پرداخته است گفت: پیش از این هم شاهد احداث شهرکی برای صهیونیست‌ها توسط دولت قطر بوده‌ایم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم فعالیت فرقه‌های منحرف همچون وهابیون را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: چنانچه حوزه‌های علمیه تنها نظاره‌گر این جریان باشند فایده‌ای ندارد زیرا وظیفه حوزه‌های علمیه و طلاب دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و مبارزه با جریان‌های منحرف است.

وی با بیان اینکه دشمنان از مقابله با نظام اسلامی عاجز هستند عنوان داشت: قدرت نظامی ایران جرأت حمله را به دشمنان نمی‌دهد به همین دلیل تهاجم فرهنگی و اعتقادی در دستور کار آن‌ها قرار گرفته و بیگانگان سعی می‌کنند با حمله به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان به ویژه شیعیان نظام اسلامی را در فشار بگذارند.

اسلام نیازمند قیام و حرکت است

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر فکر جدی حوزه‌های علمیه برای مقابله با وهابیت گفت: چنانچه امام خمینی(ره) نیز تنها به درس و بحث حوزوی اکتفا می‌کرد نمی‌توانست انقلاب را به پیروزی برساند و این نظام الهی شکل نمی‌گرفت.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اسلام و انقلاب نیازمند حرکت و قیام هستند ابراز کرد: علمای اسلام همواره در دو جبهه تعلیم و تربیت و نیز جهاد در راه خدا فعال بوده و این وظیفه امروز بر دوش ما گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز