خبرگزاری کار ایران

پیام سرلشکر فیروزآبادی به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص)؛

عزت اسلامی با حفظ و تحکیم وحدت به دست می‌آید

کد خبر : ۴۰۵۵۷

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، مسلمانان دنیا را به هوشیاری فراخواند.

سردار سرلشکر سید‌حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت پیامی صادر کرد.
به گزارش ایلنا؛متن این پیام بدین شرح است:
ای جوانان مسلمان، در هر جای جهان که هستید میلاد مبارک پیامبر اعظم (ص) را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
امروز روز وحدت اسلامی است. قرآن و سنت پیامبر، ما را از اختلاف و تفرقه پرهیز داشته است و ما اصول و اشتراکات زیادی در همه مذاهب اسلامی داریم.
دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و صهیونیزم، در جهت ایجاد تفرقه بین ما مسلمانان تلاش می‌کنند و در دو قرن اخیر با استعمار، استثمار و حیله گری بذر اختلاف را در بین مسلمانان هر کشور و بین کشورهای اسلامی کاشته‌اند. ما امروز باید با دشمن شناسی و آسیب شناسی هوشمندانه نقشه راه وحدت را ترسیم کنیم و با برقراری رابطه بین پیروان مذاهب اسلامی و گفت‌وگوی نیکو در جهت انسجام اسلامی اهل قبله بکوشیم.
خوشبختانه منابع اهل سنت و منابع شیعه پر از احادیث و روایات برای پرهیز از اختلاف و تلاش در جهت وحدت بوده که سیره امامان ما در فریقین آن را اثبات کرده است.
امروز عزت اسلامی با حفظ و تحکیم وحدت اسلامی به دست می‌آید. القاعده زمانی برای جهاد در برابر کفار شکل گرفت اما امروز پس از پایه‌گذاران اولیه خودف به دست کسانی افتاده است که از انگیزه انقلابی جوانان مسلمان استفاده ابزاری به نفع دشمنان می‌کنند و حوادث تاسف بار عراق، سوریه و انفجارات کور، سیاست‌های انگلیسی‌های خبیث در قرن گذشته را به یاد می‌آورد.
من به عنوان یک برادر مسلمان به همه جوانان سراسر جهان هشدار می‌دهم که در مسائل اختلافی به حکم خدا، کتاب مبین قرآن حکیم و سنت پیامبر (ص) مراجعه کنند تا مبادا مانند بسیاری از جوانان مسلمان انقلابی که دست در دست تکفیری‌ها داده‌اند با جلیقه‌های انفجاری خود، جمعی از مسلمانان را نابود می‌کنند یا آنچه در سوریه پیش آمد، و یک ملت مسلمان را آزار و اذیت می‌نمایند.
اسلام برای شما بهشت دنیا و آخرت را می‌خواهد و نه آتش دنیا و آخرت را پس باید برای خود هوشمندانه تبیین کنید که چه کسی شما را دعوت می‌کند یا برای امری شما را می‌خواند پیشنهاد این برادر مسلمان این است که با علمای اسلامی در مناطق خود مشورت کنید، تا با هر پیامی به سوی جهنم کشیده نشوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز