خبرگزاری کار ایران

پزشكیان:

كسی كه مقابل قانون بایستد دیكتاتور است

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۸۷

ما قانون می‌نویسیم اما مجری قانون بیان می‌کند که قانون را قبول ندارد/وقتی قانون و برنامه نوشته شد همه باید قبول کنند. آیا قبول نکردن قانون توهین بزرگی نیست؟ اگر قرار است این گونه باشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما قانون می‌نویسیم اما مجری قانون بیان می‌کند که قانون را قبول ندارد كه این مساله برای كشور مشکل‌ساز است.

مسعود پزشکیان در مراسم یازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: آیا ما قانون نمی‌نویسیم؟ قانون ما تعهد انسان‌هایی است با سلیقه‌های مختلف و شورای نگهبان نیز این قوانین را تایید می‌کند بعد مجری قانون می‌گوید قانون را قبول ندارم.

وی یادآور شد:حضرت امام می‌گوید تو غلط کردی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد. حتی اگر کسی به اسم دین در مقابل قانون بایستد یک دیکتاتور است، ممکن است من خیلی چیزها را قبول نداشته باشم اما این قانون است که مردم را وادار می کند که چیزی را بپذیرد یا رد کند.

پزشكیان ادامه داد: من بارها اعلام کرده ام که به احمدی نژاد رای ندادم اما وقتی قانون تاییدش کرد من هم به حرمت قانون تاییدش می کنم.

وی خاطرنشان كرد:تازمانی که ما برنامه ننوشتیم می‌توانیم صدها نظر و هدف داشته باشیم اما وقتی قانون و برنامه نوشته شد همه باید قبول کنند. آیا قبول نکردن قانون توهین بزرگی نیست؟ اگر قرار است این گونه باشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مسعود پزشکیان با اشاره به اینكه چقدر وعده‌های غیر کارشناسی و غیر علمی داده‌اند و در هنگام عمل به وعده زیر حرفشان زدند، گفت: حرف زدن که مالیات ندارد خلاف وعده عمل کردن خشم خدا و مردم را بر می‌انگیزد.

وی گفت: باید با علم، مشارکت همه و ایمان و باور  عالمانه تصمیم بگیریم و به کارشناس و متخصص احترام بگذاریم چرا كه بدون نقشه علمی، کار کردن دیوانگی است.

این نماینده مجلس گفت:در هر بخش باید متخصص همان بخش نظر دهد، اگر ادعا کنیم که همه چیز را می‌دانیم، در واقع به مردم توهین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: من نوعی که جامع شناس، اقتصاددان، کارشناس بهداشت، کشاورزی و غیره نیستم که بخواهم در مورد همه مسائل نظر بدهم.اگر کسی هم در مورد همه مسائل باهم حرف بزند و نظر بدهد همه را فریب می‌دهد. همین کارها بیکاری و فقر، گرسنگی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینكه برخی افراد در اداره امور جامعه نقش دارند که حتی راه رفتن هم بلد نیستند،تاكید كرد: ما جامعه را دست کسی داده‌ایم که تا بحال شکم یک نفر را هم باز نکرده است و حالا دل و روده جامعه را بیرون ریخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز