خبرگزاری کار ایران

قرارگاه جنگ نرم در ستادکل نیروهای مسلح تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۴۹

اتاق فکر فیلم و سینما را هم راه‌اندازی کرده‌ایم/با ابلاغ فرماندهی کل قوا اخیرا قرارگاه جنگ نرم هم راه اندازی شده تا در عرصه کشوری و لشکری بتوانیم مصاف تعریف شده تری با دشمنان جمهوری اسلامی داشته باشیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح از تشکیل ستاد تبلیغات دفاعی کشور و قرارگاه جنگ نرم در ستادکل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تقدیر از رسانه ملی و قرارگاه رسانه‌ای رزمایش دریایی ولایت 91نداجا که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سردار سرتیپ سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با تقدیر از رسانه‌هایی که پیام جمهوری اسلامی را منتشر می‌کنند، گفت: حقیقتا رسانه ملی در همه این موارد در راس کار قرار دارد و وظیفه خطیری از باب شرایط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی کنونی کشور دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد تبلیغات دفاعی در ستادکل نیروهای مسلح، گفت: خوشبختانه ستاد تبلیغات دفاعی با استحکام بیشتر و تعریف جدید راه‌اندازی شد که این ستاد مربوط به کل کشور بوده و فقط مربوط به نیروهای مسلح نیست و در شرایط حساس جنگ نرم و حتی جنگ سخت به ما کمک می‌کند تا مدل رفتار رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را مشخص کنیم.

وی همچنین گفت: خوشبختانه با ابلاغ فرماندهی کل قوا اخیرا قرارگاه جنگ نرم هم راه اندازی شده تا در عرصه کشوری و لشکری بتوانیم مصاف تعریف شده تری با دشمنان جمهوری اسلامی داشته باشیم.

جزایری تصریح کرد: ما اخیرا اتاق فکر فیلم و سینما را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که اشراف احاطه‌گونه‌ای به ما در عرصه سینما می‌دهد و برای قرارگاه جنگ نرم بسیار مفید است و بخشی از آن که مربوط به نیروهای مسلح بوده،و قرار است سند بالا دستی فیلم و سینمای نیروهای مسلح را مشخص می‌کند و در عرصه فیلم، سینما و سریال ویا شهرک‌های سینمایی چگونه عمل کردن ما را معین ‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط جنگ نرم و عملیات روانی که روزبروز پیچیده‌تر می‌شود و موجب می‌شود به این نکته توجه داشته باشیم دشمن دست و پا بسته نیست بلکه قدرت، سابقه، تجربه، امکانات زیادی دارد و هزاران اتاق فکر علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، لذا در این شرایط چگونگی حضور نیروهای مسلح در رسانه‌ حتما باید تعریف شده باشد.

وی با ذکر یک مثال گفت: گاهی رسانه‌های دشمن از نیروهای مسلح ایران چهره‌ای خشن و بسیار پرقدرت برای تبلیغ و ترویج ایران‌هراسی نشان می‌دهند که این کار با اهداف خاصی صورت می‌گیرد و از طرف دیگر گاهی نیروهای مسلح ما را یک نیروی ضعیف، نحیف و کم اثر که گویا با حمله معمولی از پا در‌می‌آید به تصویر می کشند، اما خصلت‌های عملیات روانی، این برخورد دوگانه و چندگانه با یک پروژه را ایجاب کرده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به این‌که مجموعه نیروهای مسلح این واقعیت‌ها را شناخته‌اند و درک درستی نسبت به آن‌ها دارند، گفت: رسانه ملی به این نکات اهتمام دارد و امیدواریم همکاری‌های بیشتر خود را با صدا و سیما داشته و ان‌شاءالله پیام‌رسان صدیق و صادقی برای انقلاب اسلامی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز