خبرگزاری کار ایران

با حضور دریادار فدوی صورت گرفت؛

نمایش جدیدترین دستاوردهای سپاه در عرصه مین‌های دریایی

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۰

از ویژگی‌های این همایش می‌توان به بررسی آخرین شیوه‌های مدیریت جنگ می‌ن، برنامه‌ریزی میادین دریایی مین و شیوه‌های خنثی سازی اشاره کرد

اولین همایش تخصصی می‌ن‌های دریایی به همت سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه با حضور کار‌شناسان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین همایش تخصصی می‌ن‌های دریایی به همت سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه با حضور کار‌شناسان در بندرعباس برگزار شد و در حاشیه این همایش نیز آخرین فناوری‌های کشورهای مختلف در زمینه می‌ن‌های دریایی و همچنین نمونه‌هایی از تولیدات و محصولات داخلی مربوط به حوزه می‌ن‌های دریایی در قالب نمایشگاه در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

از ویژگی‌های این همایش می‌توان به بررسی آخرین شیوه‌های مدیریت جنگ می‌ن، برنامه‌ریزی میادین دریایی مین و شیوه‌های خنثی سازی اشاره کرد.

بررسی تاریخچه جنگ مین با کالبد شکافی مین گذاری توسط هواپیما‌ها در جریان جنگ دوم جهانی، بررسی ویژگی‌های می‌ن‌های هواریز، زیر سطح ریز و سطح ریز، می‌ن‌های چسبنده، خوشه‌ای و... که تا کنون مورد استفاده کشورهای دارنده مین قرار گرفته است، از دیگر بخش‌های این همایش بود.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز در این همایش طی سخنانی خاطر نشان کرد: در حوزه دفاعی و امنیتی شرایط و مقتضیات ایجاب می‌کند تا راهبرد ما مقطعی و متکی بر پایه دوره زمانی کوتاه مدت نباشد و در این حوزه هر تمهیدی که لازم باشد، فراهم می‌کنیم.

وی افزود: ویژگی بارزی که تاکنون جهت گیری ما را در میدان تقابل با دشمن و همچنین در خط مشی استراتژی دفاعی و رزم نامتقارن موفق کرده، آن است که دشمن را در‌‌ همان مقیاسی که هست ببینیم نه کوچک‌تر و نه بزرگ‌تر و سطح توانمندی دفاعی خود را متناسب با آن تنظیم کنیم.

گفتنی است، در این همایش که در پی فراخوان مقاله در موضوعات مختلف مرتبط با می‌ن‌های دریایی برپا شد، مقالات بر‌تر معرفی گردید و به صاحبان و پدیدآوردندگان این مقالات جوایزی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز