خبرگزاری کار ایران

فاطمه راکعی:

اصلاح‌طلبان بر روی یك كاندیدا اجماع كنند

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۴۶

من از دیرباز احترام زیادی برای کمالی قائل بوده‌ام و معتقدم ایشان تلاش‌هایی که در زمینه مسائل کارگری داشته‌اند برای جامعه کارگری بسیار ارزشمند بوده است.

ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: تا وقتی اصلاح طلبان اطمینان حاصل نکرده‌اند که با آن‌ها هم مثل سایر طیف‌ها برخورد خواهد شد نباید وارد عرصه انتخابات شوند.

فاطمه راکعی به خبرنگار ایلنا گفت: اصلاح‌طلبان در صورت مهیا بودن شرایط باید چهره‌ مطمئنی را برای انتخابات معرفی کنند و کسی را به عرصه بیاورند که اطمینان داشته باشند رای قطعی اصلاح طلبان و اصولگرایان معقول را به همراه خواهد داشت.

راکعی در ادامه تشریح کرد: هر کسی که به قانونمندی، اخلاق‌مداری، برخوردهای فاقد خشونت‏ با آحاد ملت ایران بیاندیشد فرد مناسبی برای ورود به عرصه انتخابات است.

وی گفت: حضور افراد متعدد از اصلاح طلبان در این وضعیت نتیجه خاصی نخواهد داشت.

وی در خصوص اعلام آمادگی حسین کمالی برای حضور در انتخابات گفت: من از دیرباز احترام زیادی برای کمالی قائل بوده‌ام و معتقدم ایشان تلاش‌هایی که در زمینه مسائل کارگری داشته‌اند برای جامعه کارگری بسیار ارزشمند بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه اصلاح طلبان شاخص که در سمت‌های بالا از جمله وزارت و یا معاونت‌های ارشد کشور بوده‌اند و بقیه فعالان سیاسی شناخته شده تلاش کنند بهترین گزینه را برای انتخابات معرفی کنند و همه با هم در مورد فرد مورد نظر به اجماع برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز