خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

هاشمی کاندیدا شود اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۷۶

هنوز بسیاری از مسائل و کم و کیف اصلاح‌طلبان در انتخابات مشخص و تصمیم‌گیری نشده است/ همه بحث‌های مطرح شده اصلاح‌طلبان در انتخابات تنها در حد گمانه‌زنی است/ در حال حاضر فضا را مناسب نمی‌دانم و معلوم نیست که شرایط برای حضور همه جریان‌های سیاسی فراهم شود یا خیر.

ایلنا: عضو حزب کارگزاران گفت: در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی، اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم تشیع پیکر حسن حبیبی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرر شما در رابطه با احتمال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چیست، گفت: اگر آقای هاشمی کاندیدا شود مسلما اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنند.

وی درباره حضور در اصلاح‌طلبان در انتخابات نیز تصریح کرد: هنوز بسیاری از مسائل و کم و کیف آن‌ها مشخص نشده و تصمیم‌گیری نشده است. در اینکه کاندیدایی که معرفی می‌شود، حداکثری وارد می‌شود یا به شکل دیگری باشد، هنوز مشخص نشده است و همه بحث‌های مطرح شده تنها در حد گمانه‌زنی است.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره شرایط سیاسی کشور نیز بیان کرد: در حال حاضر فضا را مناسب نمی‌دانم و معلوم نیست که شرایط برای حضور همه جریان‌های سیاسی فراهم شود یا نه.

وی افزود: متاسفانه بر خلاف انتظار، در روزهای اخیر فضا بسته‌تر به نظر می‌رسد، مانند اقدامی که در مورد بازداشت خبرنگاران دیدیم.

نجفی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگرمبنی بر وضعیت جسمانی خود پس از مرخص شدن از بیمارستان گفت: الان بهترم و کاملا روغن‌ کاری شدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز