خبرگزاری کار ایران

صالحی:

حبیبی با حفظ افتخارات سرزمین ایران آنها را برای آیندگان تضمین کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۴

حبیبی دو بال علم و دین را با هم داشت و توانست با این دو بال اوج بگیرد/ حبیبی در بنیاد ایران‌شناسی از آثار گذشته این سرزمین غبارروبی کرد/ افرادی مانند ایشان زمانی که به ندای الهی لبیک می‌گویند جای خالی‌شان به خوبی احساس می‌شود.

ایلنا: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دکتر حبیبی با تلاش‌هایش، حفظ افتخارات سرزمین ایران را برای قرن‌های آینده تضمین کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صالحی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حسن حبیبی با حضور در جمع خبرنگاران در راستای ویژگی‌های شخصیتی حبیبی گفت:‌ مرحوم حسن حبیبی با پیشینه‌ای که داشت از افتخارات این مملکت بود و در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی خدمات ارزنده‌ای برای ایران به ارمغان آورد.
وی با بیان این مطلب که مرحوم حبیبی نام خود را در کتاب زرین تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه کرد، افزود: ایشان با تلاش‌هایی که در بنیاد ایران‌شناسی انجام داد از آثار گذشته این سرزمین غبارروبی کرد تا این افتخارات و آثار را برای قرن‌های آینده نگه دارد و تضمین کند.
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد:افرادی مانند ایشان زمانی که به ندای الهی لبیک می‌گویند جای خالی‌شان به خوبی احساس می‌شود.
صالحی بیان کرد:مرحوم حبیبی از نظر دین‌باوری و علاقمندی به وطن کمال این دو را داشت و کسی که هر دو اینها را با هم داشته باشد دشوار است.
وی افزود:حبیبی دو بال علم و دین را با هم داشت و توانست با این دو بال اوج بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز