خبرگزاری کار ایران

حسین كمالی:

دولت پایبند به منافع ملی یارانه نقدی نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۰۱

در جامعه‌ای که نزدیک به چهار میلیون بیکار در آن در مشقت و با سختی زندگی می‌کنند در انتظار اصلاح اجتماعی نشستن به رویایی کاملا دور از واقعیت شباهت دارد.

وزیر کار دولت‌های هاشمی و خاتمی معتقد است دولتی که پای بند به منافع ملی و مصالح جامعه باشد پرداختن به تولید را بر توزیع یارانه‌های نقدی ترجیح خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین كمالی که در جمع دو هزار نفر از کارگران شهرستان ساوه سخن می‌گفت، اظهار داشت: توزیع پول و افزایش نقدینگی و تورم ناشی از آن با چنان ضریب تبدیل سریعی تغییر شکل می‌دهند که مردم حتی حلاوت کوتاه مدت دریافت پول را احساس نخواهند کرد.

کمالی در ادامه افزود: دولتی که پای بند به منافع ملی و مصالح جامعه باشد پرداختن به تولید را چه در بخش صنعت و چه کشاورزی و همین طور اصلاح ساختارهای خدماتی را بر توزیع یارانه‌های نقدی ترجیح خواهد داد.

نماینده سه دوره نخست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جامعه‌ای که نزدیک به چهار میلیون بیکار در آن در مشقت و با سختی زندگی می‌کنند در انتظار اصلاح اجتماعی نشستن به رویایی کاملا دور از واقعیت شباهت دارد.

وی با انتقاد از سیاست‌های قدرت‌های بین المللی و رفتار گزینشی با کشورهای مختلف در زمینه حقوق بشر و موضوعات هسته‌ای گفت: ما طرفدار خلع سلاح جهانی در همه ابعاد آن هستیم و فکر می‌کنیم بشریت امروز باید با ترک درنده خویی به حیات انسانی احترام بگذارد و چشم طمع دوختن به سرمایه‌های کشورهای عربی و اسلامی برای فروش جنگ افزارهای غربی و شرقی و افروختن آتش اختلافات قومی و قبیله‌ای و مذهبی و در میان آنان را در راستای منافع کسانی دانست که با منش و خوی بشری فاصله گرفته‌اند.

وی با اشاره به هفته وحدت آن را نماد همزیستی مسالمت آمیز و مشفقانه مسلمانان دانست و گفت: اصل بر توحید است، در حالی که شیعه و عموم و اهل سنت حداقل در توحید و نبوت مشترکند.

وی لازمه دست یابی به وحدت واقعی در میان ملت ایران را همزیستی مسالمت آمیز دانسته و خودخواهی خویش بر‌تر بینی‌ها را مانع اصلی نزدیکی افکار و اندیشه‌ها دانست.

کمالی گفت: برخی از اشخاص حقیقی و یا حقوقی خود را تافته جدابافته دانسته و سخن خود را برابر حق و سایرین را فاقد هر گونه حق و حقوقی می‌دانند آن‌ها خون خود را رنگین‌تر از سایرین می‌پندارند. آن‌ها به زغم خود عاقل‌تر از دیگران بوده و هیچگونه حقی برای اظهار نظر از سوی دیگران قائل نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز