خبرگزاری کار ایران

داوود احمدی نژاد در قم:

در قیامت حساب ما را از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌پرسند/رهبری، امام حسین(ع) زمان ماست

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۲۷

جریان انحرافی و افرادی مانند "ک - ر"، "الف - ن"، "الف - واو" و... با پادگان اشرف، با پایگاه اور فرانسه و با لژ بهاییت انگلیس در ارتباطند/کجا عدالت است که برخی با ماشین یک میلیاردی بچرخند و برخی کیسه به دوش از سطل زباله‌ها، روزی خود را به دست بیاورند؟

ایلنا – قم: دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، با اشاره به حدیث "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا"، گفت: حسین(ع) زمان ما رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است و حساب ما را در قیامت از ایشان می پرسند؛ به همین دلیل امروز باید صحابه بودن خود را به ایشان ثابت کنیم، تا در آن دنیا پاسخ داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، داوود احمدی نژاد، شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت جبهه پیروان امام رهبری قم و در محل مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه گنجینه تدبیر و سرچشمه زلال اندیشه اسلامی است و برای همین است که جریان انحرافی در ادامه فتنه 88 می خواهند نقش ولایت را در جامعه کمرنگ کنند و فسادهایی مانند اختلاس 3هزار میلیاردی را انجام می دهند که بگویند نظام ولایی این گونه است، در حالی که باید گفت، نه، نظام ولایی این نیست، شما نکبت ها کم حجم و کم ظرفیت هستید.

وی افزود: بعضی از اعضای جریان انحرافی در عمق نفاق بوده و اصولا یک شبکه هستند و تنها سه یا چهار نفرشان روی آب بوده و نقش آفرینی می کنند.

داوود احمدی نژاد با اشاره به این که یک بار رهبری در مقابل سخن یکی از اعضای جریان انحرافی در مورد اسرائیل گفتند "یک شخصی حرف غلطی زد، در حالی که ملت مسلمان ایران به این حرف های بیهوده و پوچ توجه نمی کند"، گفت: هر کس ظرفیت داشت در مسیر انقلاب بود و هر کس نداشت از این مسیر جدا شد؛ تمام رفتارهای امروز رهبری نیز در مقابل جریان انحرافی و تحمل آن ها، برای این است که مردم خودشان بفهمند که این جریان چیست و الا اگر بنا باشد که همیشه آقا کنار ما باشد و بگوید چه کار کنیم و یا چه کار نکنیم فایده ندارد، بلکه ما باید از اشاره های آقا بفهمیم چه چیز حق و چه چیز باطل است.

وی با اشاره به نحوه شهادت حضرت حُر در صحرای کربلا و با بیان این که حال فعلی او در لحظه شهادت دوستی با امام حسین(ع) بود، گفت: امروز حسین(ع) ما مقام عظمای ولایت است و امام حسین ما اوست؛ به همین دلیل حساب ما را در قیامت از او می پرسند؛ اگر این حدیث درست باشد که "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" حسین(ع) زمان ما رهبر معظم انقلاب است و حساب ما را در قیامت از ایشان می پرسند؛ به همین دلیل امروز باید صحابه بودن خود را به ایشان ثابت کنیم، تا در آن دنیا پاسخ داشته باشیم.

دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، در ادامه با بیان این که باید در مقابل ولایت تکلیف گرا باشیم، به تهدیدات نظامی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که کسی از ننه اش نزاییده است که بخواهد به ایران حمله کند، آن هم بعد از این همه اتفاقات که آخرین آن شکست اسرائیل در جنگ 8 روزه بود.

وی افزود: تهدیدات اخیر آمریکا بر علیه ایران هم فقط دلهای متزلزل را می لرزاند؛ مانند دل افراد جریان انحرافی که ایمان شان سست است.

داوود احمدی نژاد با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه قبله گاه ملت های مسلمان و آزادیخواه دنیا شده است، گفت: ولایت فقیه رستگاری دنیا را که برای ما به ارمغان آورده است؛ یقین داشته باشید رستگاری آخرت هم نصیب مان می شود اگر در همین مسیر حرکت کنیم.

رئیس اسبق بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: از ولایت یک لحظه غافل نشوید چرا که او به جز مسیر خدا در مسیر دیگری حرکت نمی کند؛ برای این است که هر سخنش در دورترین نقاط دنیا هم به دل می نشیند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که برای گذر از فتنه های آینده باید گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم، گفت: جریان انحرافی به دنبال یک فتنه بزرگتر از فتنه 88 هستند و اگر موفق بشوند می خواهند این فتنه را عملیاتی کنند؛ اما کجا موفق نمی شوند؟ آن جا که ما چشم مان فقط به ولایت باشد.

داوود احمدی نژاد در ادامه سخنرانی خود، برگه هایی را در دست گرفت و گفت: "ف - الف" یکی از اعضای جریان انحرافی و بچه گیلان است؛ "ف" یعنی فاطمه؛ "م - ر" بچه قروه؛ و "ک - ر"؛ که این سه تن با پایگاه اور فرانسه در ارتباط هستند.

وی افزود: دوباره "ک - ر"، "الف - ن"، "الف - واو" و "ک - ر" که این ها با ارتباطی که با فرانسه و پادگان اشرف داشتند در مراسم تشییع جنازه، مرضیه خواننده زن زمان شاه در فرانسه حاضر شدند.

برادر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود پیرامون جریان اطراف برادر خود گفت: "م - ع" و باز هم "م - ع" نیز کسانی هستند که در لژ بهاییت انگلیس اند و دائما جلساتی در این خصوص دارند.

وی اضافه کرد: "فرحناز - الف" که بچه فومن و "زهره خانم - م" که بچه رامسر است از جمله افراد جریان انحرافی هستند که دائما با پایگاه اشرف و منافقین در ارتباط هستند.

داوود احمدی نژاد با بیان این که این ها به دنبال یک فتنه بزرگتر از فتنه 88 هستند، گفت: همین امروز قوه قضائیه می خواهد این ها را بگیرد اما می گویند این افراد خط قرمز ماست و نمی شود با آن ها برخورد کرد؛ در حالی که خط قرمز ما قانون است و افراد خط قرمز نیستند؛ اگر قرار باشد که هر کس خط قرمز باشد هرج و مرج می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما می گوییم ولایت فقیه خط قرمز است برای همین است جایگاه ش در اصل 110 قانون اساسی جایگاهی قانونی است.

دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، با بیان این که اگر هر کسی بگوید مدیر زیر مجموعه من، خط قرمز من است، هرج و مرج می شود، گفت: برای مثال همین آقای مرتضوی؛ چند بار تاحالا محکومیت برای او زده اند، اما مدام مشاهده می کنیم که عنوان سازمان شستا را عوض می کنند که این فرد دستگیر نشود؛ دستگیر که هیچ، جایگاهش جا به جا نشود؛ خب! بگذار بشود؛ قانون مگر باید فقط برای فقرا و ضعفا باشد؟

وی اضافه کرد: این جریان با شعار عدالت، عدالت روی کار آمدند و هنوز هم عدالت، عدالت می کنند، اما ببینید کجایش عدالت است که برخی با ماشین یک میلیاردی در این خیابان ها جا به جا می شوند و برخی کیسه روی دوش دارند که از سطل زباله ها، روزی خود را به دست بیاورند؟ یا برخی توان اجاره یک خانه نداشته باشند و برای آن پیش افراد بسیاری سر کج کنند و مستأصل باشد، اما برخی دیگر برج بسازند؟ امروز برخی جوانان ما توان ازدواج ندارند به دلیل این که توان تهیه مسکن ندارند.

وی در ادامه در سخنانی که به نظر می رسید در خصوص سمت جدید اسفندیار رحیم مشایی در دولت باشد، گفت: جابه‌جایی این شخص به خواسته ولایت نبود بلکه می‌خواستند جایگاهی قانونی برای او ایجاد کنند که به راحتی بتواند به خارج از کشور مسافرت کند و امکانات سفارت های ایران در خارج از کشور در اختیارش باشد.

داوود احمدی نژاد با تشبیه جریان انحرافی به گروه طالبان و بیان این که جریان انحرافی اسم امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت‌زدایی کنند و خوارج نیز چنین بودند و می‌گفتند ما از قرآن حکم را استخراج می‌کنیم و نیازی به امام نداریم، گفت: اینکه امام زمان سر سفره ما باشد یا بالعکس دو مطلب کاملاً متفاوت هستند؛ اگر ما سر سفره ایشان باشیم امام زمان(عج) مرشد و ما مرید خواهیم بود و گرنه باید جایمان را عوض کنیم، پیچیدگی جریان انحرافی همین جاست.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دانشگاه‌ها و صنایع ایران بسیار بیشتر از کشوری چون افغانستان است اما پول ملی ایران از این کشور ارزش کمتری دارد و این سند بی‌کفایتی جریان انحرافی است.

داوود احمدی نژاد با بیان این که جریان انحرافی مانند اصلاح طلبان که از کلمه آزادی سوء استفاده کردند، از واژه عدالت سوء استفاده کردند، گفت: به حول قوه الهی و به برکت همت بزرگ مردم ایران، این جریان نیز به زباله دان تاریخ می رود و نباید نگران آن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز