خبرگزاری کار ایران

حمید رضا ترقی در گفت‌وگو با ایلنا:

باید تعامل بین اصول گرایان و جبهه پایداری افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۶

برای تداوم خدمت اصولگرایان در عرصه اجرا نیازمند گذشت هستیم/تفکرات تنگ نظرانه و عدم گذشت نسبت به خطاهای بعضی افراد و جریان‌ها در فتنه مانع انسجام کلی اصول گرایان خواهد بود.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در رابطه با برنامه‌های این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: نمایندگان حزب در جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال بررسی نامزدهای پیشنهادی از سوی اعضای جبهه هستند تا با مشورت روحانیت و ائتلاف ۳ نفره به نامزد نهایی و تیمی که قرار است با او کار کند برسند.

حمید رضا ترقی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: احتمال اینکه اصول گرایان به نامزد واحد برسند بسیار زیاد است و بعید به نظر می‌رسد که اصول گرایان بیشتر از دو نامزد معرفی کنند.

وی با اشاره به راهکار اصول گرایان برای رسیدن به وحدت افزود: اصول گرایان نیازمند تعامل با جریان‌های با نفوذ در این جبهه هستند و باید محوریت جامعتین را بپذیرند و شاخصه‌هایی که برای انتخاب افراد در انتخابات ریاست جمهوری مصداق اصلی است مورد قبول همه باشد که در این صورت رسیدن به وحدت بسیار سهل خواهد بود.

ترقی درباره موضع گیری حزب موتلفه نسبت به ائتلاف موسوم به ۲+۱ تصریح کرد: من این ائتلاف را به نام ائتلاف ۳ نفره می‌پذیرم. این ائتلاف در جبهه پیروان با افراد دیگری که شاخصه‌های کاندیداتوری دارند مورد بررسی قرار می‌گیرند تا از بین این افراد فرد اصلح و تیم کاری او مشخص شود.

وی در مورد راهکار حزب موتلفه برای ایجاد وحدت در بین اصول گرایان گفت: ما از ابتدا با تعامل با گروه‌های مختلف اصولگرا و جامعتین سعی کردیم همه گروه‌ها را به سمت انسجام و وحدت سوق دهیم و این تلاش را تا زمانی که این ائتلاف میسر شود ادامه خواهیم داد.

این عضو حزب موتلفه در رابطه با موضع گیری‌های جبهه پایداری و خطر ایجاد انشقاق در جبهه اصول گرایی، افزود: در حال حاضر نیازمند سعه صدر بیشتز اصول گرایان هسیتم تا بتوانیم در عرصه انتخابات به وحدت برسیم.

وی ادامه داد: تفکرات تنگ نظرانه و عدم گذشت نسبت به خطاهای بعضی افراد و جریان‌ها در فتنه مانع انسجام کلی اصول گرایان خواهد بود و ما نیازمند قدری گذشت هستیم تا بدون عدول از مبانی و اصول بتوانیم امکان تداوم خدمت اصولگرایان در عرصه اجرایی را فراهم کنیم.

ترقی افزود: اگر تعاملات بین اصول گرایان و جبهه پایداری افزایش یابد و مذاکرات از نزدیک دنبال شود می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در پایان به مشخص نبودن زمان معرفی کاندیدای نهایی این حزب اشاره کرد و گفت: چون فضای جامعه هنوز فضای انتخاباتی نیست هر مقدار معرفی کاندیدای نهایی به تعویق بیفتد ذهن جامعه بیشتر پذیرای آن خواهد بود و فضا برای سوء استفاده دشمن در جهت ایجاد فتنه جدید با محدودیت روبرو می‌شود و در ضمن برنامه اصول گرایان ورود زود هنگام به عرصه انتخابات نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز