خبرگزاری کار ایران

خسرو معتضد:

نیروی هوایی بین سرسپردگی و ذلت، مردم را انتخاب کرد

کد خبر : ۴۳۲۱۹

در زمان پیروزی انقلاب با توجه این‌که نیروی هوایی از جنس مردم بود بین ذلت و سرسپردگی، مردم را انتخاب کرد و نقش پیش‌قراولی را در پیروزی انقلاب ایفا نمود.

خسرو معتضد، پژوهشگر تاریخ معاصر گفت: نیروی هوایی ارتش در زمان وقوع انقلاب اسلامی، بین سرسپردگی و ذلت، مردم را انتخاب کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم ویژه‌ای با سخنرانی خسرو معتضد مورخ و پژوهشگر تاریخ معاصر و با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد‌النبی(ص) این نیرو برگزار شد.

معتضد در این مراسم با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری نیروی هوایی، گفت:در زمان پیروزی انقلاب با توجه این‌که نیروی هوایی از جنس مردم بود بین ذلت و سرسپردگی، مردم را انتخاب کرد و نقش پیش‌قراولی را در پیروزی انقلاب ایفا نمود.

وی در ادامه با بیان این‌که نیروی هوایی نقش اساسی و پررنگی در جنگ تحمیلی ایفا نمود، ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با اتکا به خداوند متعال و خودباوری کارکنان غیور و آمادگی رزمی بالا، آنها رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

این مورخ تاریخ معاصر تصریح کرد:ایرانی‌ها هرزمان که آرمان داشته باشند،کارهای بزرگی انجام می‌دهند و نیروی هوایی نیز با انجام عملیات‌هایی نظیر کمان 99 و حمله به اچ 3 این مهم را به انجام رساندند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز