خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

بیگانگان، قدرت مداخله نظامی گسترده در سوریه را ندارند

کد خبر : ۴۳۲۵۱

حمله اسرائیل به سوریه نشان‌دهنده عمق حمایت‌های خارجی نظام سلطه از گروه‌های مسلحی است که برای شکستن حلقه مقاومت و سوریه تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: این عملیات نمی‌تواند موازنه قدرت را در منطقه و یا سوریه تغییر دهد.

به گزارش ایلنا؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه همایش تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه‌های امام (ره) و امام خامنه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: حمله اسرائیل به سوریه نشان‌دهنده عمق حمایت‌های خارجی نظام سلطه از گروه‌های مسلحی است که برای شکستن حلقه مقاومت و سوریه تلاش می‌کنند.

وی افزود: این یک جلوه آشکار از یک جریان خطرناکی است که از سوی کشورهای غربی برای حمایت از رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها صورت گرفته و از طرفی نشان‌دهنده افول قدرت نیروهای خارجی و نائبان آنها است.

سردار سلامی ادامه داد: آنها چون نتوانسته‌اند در منطقه دستاوردی داشته باشند از این عملیات استفاده کردند. این عملیات نمی‌تواند موازنه قدرت را در منطقه و یا سوریه تغییر دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ارتش و نظام سوریه در حال پیشرفت و تقدم در جبهه میدانی هستند و کشورهای خارجی قدرت مداخلات نظامی گسترده ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز