خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس پلیس راهور تهران؛

محدودیتهای ترافیکی راهپیمایی ۲۲بهمن تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۱۵

مراسم امسال از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰ گانه آغاز شده و دستگاه‌های خدماتی، امدادی و امنیتی آماده‌اند تا بهترین خدمات را به راهپیمایان ارائه دهند

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به برنامه‌های دستگاههای امدادی و خدماتی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی امسال را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی امروز یکشنبه در نشست کمیته هماهنگی ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مراسم امسال از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰ گانه آغاز شده و دستگاه‌های خدماتی، امدادی و امنیتی آماده‌اند تا بهترین خدمات را به راهپیمایان ارائه دهند ضمن اینکه برای راهپیمایی امسال تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته و نقاط ضعف سال‌های گذشته را برطرف کردیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی علاوه بر ون‌هایی که برای تردد راهپیمایان در نظر گرفته است، قبل از شروع مراسم نیز خدمات ویژه‌ای را توسط تاکسی‌های محدوده مسیر راهپیمایی به خوردسالان و کهن سالان ارائه می‌دهد.

به گفته رحیمی اتوبوسرانی نیز از ساعت ۷ صبح در مسیرهای ده گانه مستقر بوده تا راهپیمایان را به نزدیک‌ترین محل راهپیمایی برساند. همچنین اتوبوس‌ها از میدان آزادی تا قبل از میدان انقلاب مستقر می‌شوند و پس از اتمام مراسم شهروندان حاضر را به شمال، جنوب، شرق و غرب تهران برسانند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به فعالیت‌های مترو گفت: مترو نیز از ۷ صبح آمادگی دارد تا راهپیمایان را از تمام مسیر‌ها به خیابان آزادی یا نزدیک‌ترین ایستگاه به محل راهپیمایی منتقل کنند. ضمن اینکه پس از اتمام مراسم نیز هر ۵ دقیقه یکبار مترو آماده بازگرداندن مردم از ایستگاه آزادی است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد و توقف از ساعت ۲۳ روز ۲۱ بهمن ماه در رینگ اصلی- میدان آزادی و رینگ خارجی به اجرا در می‌آید، افزود: هر گونه تردد و توقف پس از این ساعت ممنوع است.

رحیمی با اعلام اینکه این اولین مرحله محدودیت‌ها است، افزود: مرحله اول بیشتر در میدان آزادی و چهار خیابان منشعب آن اجرا می‌شود و مرحله بعد از ساعت ۶صبح روز ۲۲ بهمن در خیابان آزادی و انقلاب اعمال می‌شود. البته به تناسب تراکم خودرو‌ها محدودیت‌ها متفاوت است.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران شهرداری قول داده است که محور جناح را قبل از ۲۲ بهمن آماده کند تا راهپیمایان مسیر صادقیه به آزادی از آنجا تردد کنند.

وی افزود: پلیس تمهیدات امنیتی را در نظر گرفته است و تمام نیرو‌ها در آماده باش هستند ضمن اینکه از ساعت ۶ صبح نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها برای هماهنگی بیشتر در مرکز کنترل ترافیک مستقر می‌شود.

در ادامه نماینده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز گفت: آمایش تابلوهای هدایت مسیر را در دستور کار داریم، همچنین مترو تاکسیرانی و اتوبوس نیز در اختیار راهپیمایان هستند.

نماینده مترو تهران نیز گفت: از روز قبل از برگزاری راهپیمایی تمامی کارگاه‌های عمرانی مسیر راهپیمایی تعطیل می‌شود.

همچنین نماینده تاکسیرانی با علام اینکه ۲۰۰ ون از ساعت ۷ صبح ۲۲ بهمن اقدام به جابجایی راهپیمایان می‌کنند، گفت: در هر مسیر ۲۰ ون اقدام به جابجایی راهپیمایان می‌کنند، ضمن اینکه سرویس‌های ویژه نیز از ساعت ۶ صبح در مسیرهای منتهی به راهپیمایی حاضر خواهند بود.

در ادامه نماینده سازمان آتش نشانی افزود: این نیرو در ۱۱۱ نقطه مسیر راهپیمایی مستقر می‌شود و براساس برنامه ریزی ۵۱ خودرو و ۶۰ تیم موتوری تا پایان مراسم در خیابان‌ها حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز