خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

پافشاری مسئولان بر تشنج و اختلاف خیانت به نظام و مردم است

کد خبر : ۴۳۵۰۰

روسای دو قوه مجریه و مقننه خواست با درایت تمام و توجه به مسائل کلان نظام کنفرانس خبری اعلام شده را در جهت تامین منافع ملی لغو کنند و نشان دهند همچون مردم اسلامی ایران پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب هستند تا تاریخ از آنها به نیکی یاد کند.

جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای خواستار شد: انتظار می‌رود که مسئولان هوای نفس را کنار گذارده و در لبیک به امام امت از پرداختن به اختلافات که یقیناً خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای از روسای دو قوه مجریه و مقننه خواست با درایت تمام و توجه به مسائل کلان نظام کنفرانس خبری اعلام شده را در جهت تامین منافع ملی لغو کنند و نشان دهند همچون مردم اسلامی ایران پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب هستند تا تاریخ از آنها به نیکی یاد کند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ (آل عمران آیه103)

سران سه قوه باید با وظیفه شناسی از هرگونه کشاندن اختلاف‌ها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات هرکسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند قطعا به کشور خیانت کرده است.

آقایان محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی!

طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب فضای امروز کشور بیش از هر چیز به وحدت و همدلی مسئولان نظام احتیاج دارد.

امت اسلامی ایران در 33 سال گذشته از انقلاب اسلامی در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی خود مشقت‌های فراوانی را به جان و دل خریده‌اند و در این بین ذره‌ای نسبت به نظام و مسئولان کوتاهی نکرده‌اند.

امروز که امت شهید پرور ایران اسلامی در برابر تمامی مشکلات ایستاده است و فضای امید و روشنی در مقابل ملت با عظمت ایران قرار دارد انتظار می‌رود که مسئولان هوای نفس را کنار گذارده و در لبیک به امام امت به صورت عملی واکنش نشان دهند و از پرداختن به اختلافات که یقینا خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که دل دشمنان نظام را شاد می‌کند به جد پرهیز نمایند.

فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ آرامش و پرهیز از اختلاف خواسته تمامی توده‌های مردم می‌باشد و مسلما مردم کسانی را که به خاطر منافع شخصی و نیل به قدرت مستانه سخنرانی می‌کنند و منافع ملت را در زیر پای شهوت خود له می‌نمایند نخواهند بخشید.

برادران ارجمند جنابان لاریجانی و احمدی نژاد امروز چشم تمام جهانیان و ملت‌های مسلمان به نظام اسلامی ایران دوخته شده است و شرایط جنگ احزاب که اکنون مردم مسلمان ایران در آن قرار دارند معین می‌کند که هرکس بر اختلافات و تشنج پافشاری نماید در جهت خلاف سعادت نظام اسلامی و سایر مسلمانان جهان قدم بر می‌دارد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از روسای دو قوه مجریه و مقننه خواهشمند است با درایت تمام و توجه به مسائل کلان نظام کنفرانس خبری اعلام شده را در جهت تامین منافع ملی لغو نمایند و نشان دهید همچون مردم اسلامی ایران پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب می‌باشید تا تاریخ از شما به نیکی یاد نماید.

انتهای پیام/

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز