خبرگزاری کار ایران

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

ملت ایران کارى بکند که مسئولین کشور باهم همدل باشند

کد خبر : ۴۵۷۵۰

باید کارى کنیم و ملت ایران کارى بکند که مسئولین کشور باهم همدل باشند، همراه باشند، اختلاف و شقاق و درگیرى و مچ‌گیرى و دست به گریبان شدن و ایراد بنى‌اسرائیلى از یکدیگر گرفتن نباشد؛ باید همه در صراط واحد باشند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد:هرگز لحظه‌ای توقف در قطار پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون».

این کشور با اتحاد مسئولین، با همدلى مسئولین، با همدلى ملت با مسئولین، با اتحاد عظیم ملت ایران پیش خواهد رفت. همه‌ تلاش امام بزرگوار ما در طول آن ده سال زندگىِ بابرکت خود در رأس جمهورى اسلامى، بر همین تأکید و بر همین نکته بود؛ اتحاد مردم، همدلى مردم. امروز نیز همان است؛ باید کارى کنیم و ملت ایران کارى بکند که مسئولین کشور باهم همدل باشند، همراه باشند، اختلاف و شقاق و درگیرى و مچ‌گیرى و دست به گریبان شدن و ایراد بنى‌اسرائیلى از یکدیگر گرفتن نباشد؛ باید همه در صراط واحد باشند. بحمدالله ملت، ملت با اتحادى است؛ ملت هوشیارى است. ملت ایران واقعاً هوشیارند. یک مواقعی دیده‌ایم و تجربه کرده‌ایم که از احساسات خودشان صرف‌نظر کرده‌اند، تحریکات دشمن را بى‌اثر گذاشته‌اند؛ براى خاطر حفظ اتحاد. «امام خامنه‌ای 4/2/87»

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر سیل خروشان ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشید و برگ زرین دیگری در کارنامه همیشه درخشان خود به ثبت رسانید. ملت ایران نشان داد مانند کوهی استوار در برابر فشار دشمنان خارجی و داخلی و جبهه استکبار غرب و شرق ایستادگی می‌کند و هجمه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آنان نمی‌تواند ذره‌ای تزلزل در عزم و اراده آهنین ملت ایران ایجاد کند و هرگز لحظه‌ای توقف در قطار پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران با وجود این مردم مقاوم، آگاه و همیشه در صحنه، ایجاد نخواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در این بیانیه آورده است: ما شاهد بودیم آحاد مردم از کوچک و بزرگ گرفته، تا پیر و جوان در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام(ره) و رهبری(مدظله) و پاسداری از خون تمام شهیدان این عرصه به خیابان‌ها آمده و ابلیس بزرگ و یارانش را مایوس نمودند.

لذا به پاس این پایمردی و وفاداری همیشگی ملت ایران در پای ارزش‌ها و آرمان های بلند نظام اسلامی، که نشان از سربلندی مردم ما در این آزمون الهی بود؛ موجب شد از این پس تکلیف مسئولین کشور نسبت به قدردانی از این مردم فداکار سنگین‌تر شده و آنان باید در همه عرصه‌ها نسبت به ایجاد روحیه همدلی و اتحاد همه جانبه بین مسئولین و دلسوزان نظام اقدام نمایند. تمامی مسئولین باید با استفاده از جهاد خدمت رسانی و ایجاد بستر مناسب فعالیت‌های سازنده اقتصادی و صیانت هر چه بیشتر از قدرت اقتصادی مردم پاسخ این حضور را بدهند. همکاری قوای سه‌گانه در جهت برداشتن بار مشکلات مختلف از دوش مردم و شیرین کردن کام ملت با ایجاد اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی نیز سرلوحه تصمیمات آنان قرار گیرد و شتاب رشد و توسعه همه‌جانبه کشور را افزون نماید.

این بیانیه در پایان نیز از مردم عزیزمان خواست: این صفوف فشرده و متحد را در سایه ولایت‌فقیه حفظ نموده و در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشکوه در انتخابات و برگزیدن شخص مورد وثاق خود موجبات عزت و سربلندی بیش از پیش میهن اسلامی‌مان را فراهم آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز