خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

منتظر نتیجه بررسی مسوولان درباره اقدامات اخلال‌گرانه در قم هستیم

کد خبر : ۴۵۸۹۵

باید بررسی کرد که آیا این کارها ریشه‌های انتخاباتی دارد یا نه/مراجع، علما، فضلا و طلاب، همه از اقدام انجام شده در روز 22 بهمن نگران هستند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از اقدام اخلال‌گرانه در جریان جشن پیروزی انقلاب در قم ابراز تاسف کرد و گفت: مراجع و علما نگران اقدامات اخلال‌گرانه هستند.

به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: الحمدالله راهپیمایی روز 22 بهمن باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و نشان داد که مردم در صحنه هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و باشکوه مردم نشان دهنده عزم جدی و توجه آنان به اصل نظام و ولایت فقیه بوده و حساب مشکلات را با مسائلی که کشور را تهدید می‌کند، مقایسه نمی‌کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که «روز گذشته حرکت بسیار زشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اتفاق افتاد» اظهار کرد: مسوولان مشغول مطالعه در این باره هستند و بعداً در این باره صحبت‌های مناسب خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که «باید جلوی کارهای اخلال گرانه گرفته شود» یادآور شد: باید بررسی کرد که آیا این کارها ریشه‌های انتخاباتی دارد یا نه؛ باید عاقلانه آن را حل کرد.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «متاسفانه عده‌ای یا فریب خورده هستند و یا اغراض خاصی دارند» گفت: مراجع، علما، فضلا و طلاب، همه از اقدام انجام شده در روز 22 بهمن نگران هستند و منتظر نتیجه مطالعات مسوولان در این خصوص می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز