خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جریان انحرافی به دنبال تداعی بهار عربی در ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۹

احمدی‌نژاد از تریبونی که برای وی ایجاد شده بود سوء استفاده تبلیغاتی كرد/احمدی‌نژاد و هواداران وی طی این سال‌ها روش‌هایی را انتخاب کردند که با اخلاق سیاسی مطابقت ندارد.

عضو جبهه ایستادگی تاکید کرد: به نظر می‌رسد جریان انحرافی با انتخاب و طرح شعار «زنده باد بهار» در جامعه به دنبال طرح بهار ایرانی است تا به نوعی تداعی کننده بهار عربی در ایران باشد در حالیکه ما ۳۴ سال پیش در کشور بهار را تجربه کرده‌ایم و اینکه بخواهیم به دنبال ایجاد بهار دیگری باشیم نیز خود نوعی انحراف است.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برخی از اتفاقات اخیر کشور یادآور شد: ما در جبهه ایستادگی معتقدیم که باید بداخلاقی‌های امروز کشور هرچه زود‌تر حل و فصل شوند تا دیگر به مناسبت‌های مختلف، برخی لشکرکشی‌ها و توهین به مسئولین قوا صورت نگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم توصیه‌های رهبری برخی از تریبون‌های عمومی جهت ایجاد فضای التهاب استفاده می‌کنند اینکه رئیس جمهور روز گذشته در مراسم ۲۲ بهمن عنوان کرد که من سخنانی برای گفتن دارم زیبنده یك مقام اجرایی نیست و ایجاد تشویش و تنش در جامعه به نوعی مقابله با سیاست‌های کلان نظام محسوب می‌شود.

کنعانی مقدم با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات فضا باید به سمتی برود که شاهد فضای بحرانی نباشیم، گفت: متاسفانه مدتی است که در کشور دچار یک جریان منحرف سیاسی شده‌ایم که تا کنون با تخریب دیگران خود را در صحنه نگه داشته است.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد و هواداران وی طی این سال‌ها روش‌هایی را انتخاب کردند که با اخلاق سیاسی مطابقت ندارد، گفت: این عده باید بدانند که با تخریب دیگران که یک کار ضد انقلابی است، نمی‌توانند خود را انقلابی بنامند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل با تخریب چهره‌های برجسته کشور مواجه هستیم، گفت: متاسفانه این بار این تخریب‌ها متوجه سران قوا شده است در حالیکه این مساله و لشکر کشی و توهین و مطرح کردن برخی مسائل در تریبون‌های عمومی مورد قبول هیچ فرد و گروهی نخواهد بود.

کنعانی مقدم افزود: به نظر می‌رسد باید در مقابل ایجاد انحراف سیاسی در انتخابات آینده همه افراد هوشیار باشند. چرا که افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند درصدد هستند تا فضایی را در آستانه انتخابات ایجاد کنند که رقیب آن‌ها دیگر جرات حضور در صحنه را نداشته باشد و طوری وانمود می‌کنند که اکثریت جامعه نیز با آن‌ها هستند تا اگر پیروز انتخابات نبودند به نظام تهمت بزنند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد از تریبونی که برای وی ایجاد شده است سوء استفاده انتخاباتی و تبلیغاتی كرد، گفت: متاسفانه دیروز نیز شاهد بودیم که برخی شعار‌های انتخاباتی و مباحثی که درشان مسئولیت رئیس جمهور نبود، مطرح شد.

دبیر کل حزب سبز ادامه داد: شعار بهار عربی که پس از انقلاب‌های کشورهای منطقه مطرح شد با تاکید رهبری بیداری اسلامی نام گرفت که رئیس جمهور تلاش کرد آن را بیداری انسانی عنوان کند.

وی گفت:به نظر می‌رسد جریان انحرافی با انتخاب و طرح شعار «زنده باد بهار» نیز به دنبال طرح بهار ایرانی هستند تا به نوعی تداعی کننده بهار عربی در ایران باشند.

وی افزود: ما ۳۴ سال پیش در کشور بهار را تجربه کرده‌ایم که هم اکنون نیز این بهار در اوج شکوفایی خود قرار دارد اینکه بخواهیم به دنبال ایجاد بهار دیگری باشیم نیز خود نوعی انحراف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز