خبرگزاری کار ایران

ابراز تأسف شدید حضرت آیت الله العظمی صافی از حادثه روز ۲۲ بهمن قم

کد خبر : ۴۶۹۹۰

مسئولین در اسرع وقت نسبت به کسانی که قصد اخلال در امنیت کشور و توهین به مقدسات و حرم آسمانی حضرت معصومه علیها السلام را داشتند، قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

 آیت الله العظمی صافی نسبت به هتک حرمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ابراز تأسف شدید کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله العظمی صافی صبح دیروز چهارشنبه ۲۵/۱۱/۹۱، تعدادی از اساتید و فضلای حوزه‌ی علمیه قم را به حضور پذیرفتند که معظم له در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شریف و متدیّن ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیاناتی را پیرامون مسائل کشوری و حوزوی ابراز کرد.
معظم له به هتک حرمتی که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام شد و در آن به وسیله‌ی تعدادی، نسبت به رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی توهین گردید، اشاره نمود و ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید، از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی و همچنین از شورای محترم مدیریت حوزه و جامعه‌ی محترم مدرسین خواست که به طور جدی و قاطعانه در این مسأله که ارتباط مستقیم با مسائل امنیتی و حوزوی دارد، وارد شوند و موضوع را به دقت بررسی و ریشه‌یابی کنند.

وی تأکید کرد تا مسئولین در اسرع وقت نسبت به کسانی که قصد اخلال در امنیت کشور و توهین به مقدسات و حرم آسمانی حضرت معصومه علیها السلام را داشتند، قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز