خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

هتک حرمت حرم حضرت معصومه خیانت به ملت و رهبری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۲

جا دارد در راستای خواسته به حق دلسوزان نظام اسلامی مسئولان امر برخوردی جدی،عاجل و شایسته با عاملان و آمران این اقدام بنمایند.

ایلنا: محمد شریعتمداری وزیر سابق دولت اصلاحات در واکنش به آنچه در روز بیست دوم بهمن امسال در حرم حضرت معصومه در جریان سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی رخ داد،گفت: این اقدام آن هم در چنین مکان مقدسی و در جشن پیروزی انقلاب از سوی هر فردی با هر هدفی که عنوان نمایند نتیجه ای جز خیانت آشکار به ملت بزرگوار ایران اسلامی و رهبری معظم آن نیست

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حسین شریعتمداری در این ارتباط به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حرکت هوشمندانه و سراسری ملت قدرشناس و بزرگ ایران اسلامی در سطح شهرها و روستاهای میهن در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهمن ۵۷ دارای پیامهای عمیقی برای جهانیان اعم از علاقه مندان و دشمنان جمهوری اسلامی است.

پیام دیگری که برای مسئولان و تأثیرگذاران نیز داشت این بود که در شرایطی که ملت در هجمه بی امان و کم سابقه تبلیغات مایوس کننده دشمنان نظام از یک سو و مشکلات سنگین معیشتی، رفتار های ناشایست سیاسی برخی مسئولان بلند پایه که در مجلس شورای اسلامی در زمان استیضاح وزیر کار نیز از سوی دیگر شاهد آن بوده ایم، بار دیگر ملت با حرکت خردمندانه و شجاعانه هنگام دفاع از اصول و میراث شهیدان و امام شهیدان، نشان دادند که تا پای جان به اصول و نظام مقدس ایران اسلامی پای بند هستند.

متأسفانه در توطئه سازمان یافته ای دیگر و با حمایت آمرانی هتاک، ماجراجو و مشکوک، هتک حرمت به حریم مقدس حضرت معصومه (س) حین سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر چهره منحوس این آمران را نشان داد. این اقدام آن هم در چنین مکان مقدسی و در جشن پیروزی انقلاب از سوی هر فردی با هر هدفی که عنوان نمایند نتیجه ای جز خیانت آشکار به ملت بزرگوار ایران اسلامی و رهبری معظم آن نیست. متأسفانه در سنوات اخیر در چند مرحله از سوی افرادی فریب خورده و البته به تحریک قطعی افرادی از پشت صحنه بی حرمتی های دیگری صورت پذیرفته است، که این امری نابخشودنی است.

اکنون جا دارد در راستای خواسته به حق مراجع عظام تقلید و علماء اعلام و دلسوزان نظام اسلامی، مسئولان امر برخوردی جدی،عاجل و شایسته با عاملان و آمران این اقدام بنمایند تا از تکرار موارد مشابه که تا انتخابات پیش رو محتمل می نماید، دیگر شاهد چنین حرکات پلید و خسارت باری که موجب شادی دشمنان است نباشیم.

محمد شریعتمداری

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز