خبرگزاری کار ایران

در همایش جبهه پایداری مطرح شد/۱

انتقاد تند آقا تهرانی از برخی برخوردهای روسای قوا

کد خبر : ۴۷۰۷۰

حمله رسانه‌های بیگانه به مقام معظم رهبری پس از اختلافات پیش آمده چند برابر شده است/ بعضی مواقع چیزهای نو بدعت به حساب می‌آید.‌‌ همان طور که هر چیز سنتی مطلوب نمی‌باشد.

ایلنا: دبیرکل جبهه پایداری گفت: رهبری مصلحتی جز تکلیف مداری نمی‌بینند و معتقداند هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی آقا تهرانی در جریان برگزاری دومین همایش جبهه پایداری ضمن اشاره به اقدامات اخیر روسای دو قو مجریه و مقننه در جریان استیضاح وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اسم این اقدامات را جسارت نمی‌گذارند ایشان هر چیز نو و تازه‌ای را مطلوب نمی‌دانند، بعضی مواقع چیزهای نو بدعت به حساب می‌آید.‌‌ همان طور که هر چیز سنتی مطلوب نمی‌باشد.

دبیر کل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه حمله رسانه‌های بیگانه به مقام معظم رهبری پس از اختلافات پیش آمده چند برابر شده است، عنوان کرد: به رسانه‌های بیگانه توجه کنید حملات جدی به چه کسی است؟ به طور قطع خواهید فهمید که به آقایان احمدی‌نژاد و لاریجانی نیست. از‌‌ همان روز استیضاح به بعد رسانه‌های بیگانه توهین به آقا را جایز دانستند و به بهانه‌های مختلف ایشان را مورد هجمه قرار دادند و به جای اینکه نقل کنند «این را و آن را» می‌گویند ولایت مشکل دارد.


وی ادامه داد: ما نباید به اینجا که بن بست است می‌رسیدیم. هر مسیری غیر از مسیر ولایت انحراف و حرکت به سمت فتنه به حساب می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز