خبرگزاری کار ایران

به مناسبت شهادت سردار حسن شاطری صادر شد:

بیانیه ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام

کد خبر : ۴۷۰۹۴

ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام به مناسبت شهادت سردار حسن شاطری بیانیه صادر کرد.

ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام به مناسبت شهادت سردار حسن شاطری بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست‌های ظالم به خون سربازی دیگر از لشگریان آخرالزمانی پیامبر خاتم (ص) آغشته شد و این بار کوته‌فکران و جاهلان متمسک، در لوای نوادگان شمر و یزید ملعون جنایتی دیگر در سرزمین شام رقم زدند.

سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام، حاج حسن شاطری مجاهدی نستوه و عابدی عالم بود که بیش از سه دهه از عمر شریفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدی کرد و لحظه‌ای از تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم حق طلبی انقلاب اسلامی غافل نشد.

شهید شاطری از شهدای جهانی وطنی بود که خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام را جنوب لبنان می‌دانست و سال‌های پایانی حیات طیبه‌اش را وقف خدمت به محرومین آن سامان کرد.

«مهندس حسام» نامی بود که لبنانی‌ها برای او برگزیده بودند و در این میان تفاوتی بین شیعه و سنی و مسیحی نبود. جاده، پل و خانه‌هایی که به همت بلند این شهید در لبنان بنا شد، هدیه‌ای برای تمامی لبنانی‌ها بود. صهیونیست‌های غاصب و عوامل تروریست آنها هم به خیال خام خود به درستی او را به عنوان یکی از استوانه‌های مقاومت اسلامی در منطقه شناسایی کرده و به شهادت رساندند تا گامی در تضعیف جبهه مقاومت بردارند اما همچون همیشه تحلیل‌هایشان غلط از آب درآمده و خون این شهید، درخت تنومند مقاومت اسلامی را که ثمرات آن را جهانیان در غزه، لبنان و سوریه به نظاره نشسته‌اند، آبیاری خواهد کرد.

همانگونه که دبیرکل مؤمن و مجاهد حزب‌الله لبنان پس از شهادت اسطوره مقاومت اسلامی شهید «حاج عماد مغنیه» گفت که اگرچه عماد مغنیه به شهادت رسید اما هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه او را ادامه خواهند داد. جالب آنکه شهادت حاج حسن شاطری مصادف شده است با پنجمین سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه که او نیز توسط دستان صهیونیستی بیرون آمده از آستین مزدوران سلفی و وهابی‌های مرتجع در سرزمین پربلای شام، به شهادت رسید.

ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سرباز راستین و جان برکف به محضر قطب عالم امکان، مهدی صاحب الزمان(عج)، فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، عموم مردم شهیدپرور ایران،خانواده شهید و حامیان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر عالم،اعلام می‌دارد که همچون گذشته سربازان ولایت آمادگی دارند با اشاره ولی‌امرشان برای همیشه طومار رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب آن را در هم پیچند.

ضمنا در مراسم"روضه رضوان" که به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه برگزار خواهد شد نام و یاد شهید تازه پر کشیده جبهه مقاومت اسلامی، حاج حسن شاطری را زنده نگه خواهیم داشت. این مراسم امروز جمعه 27 بهمن از ساعت 20 در میدان خراسان حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز