خبرگزاری کار ایران

حکیمی پور در کنگره سراسری حزب اراده ملت:

همسو با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حرکت می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۲

با آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی نیز تبادل نظرهایی را داشتیم/عده‌ای منافع خود را در تخریب احزاب و انجام فعالیت‌های بدون شناسنامه و غیر پاسخگو می‌دانند/کشمکش‌های پایان ناپذیر در ارکان نظام غیر قابل توجیه است که آثار تخریبی آن بر کسی پوشیده نیست

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: کشمکش‌های پایان ناپذیر در ارکان نظام، غیر عادی و غیر قابل توجیه است که آثار تخریبی آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در پنجمین کنگره این حزب ضمن اعلام گزارش کوتاهی از فعالیت‌های حزب اراده ملت عنوان کرد: در سال ۸۸ با نزدیک شدن به انتخابات با برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسات منظم هیات اجرایی و همچنین تصویب آیین‌نامه‌های لازم و تشکیل ستاد انتخاباتی تلاش کردیم تا در انتخابات به شکل موثری ظاهر شویم.

وی افزود: پس از رویدادهای سال ۸۸ نیز حزب اراده ملت ایران طی چند اطلاعیه نقطه نظرات خود را در ارتباط با وقایع آن روز و راه برون رفت از مشکلات مطرح کرد اما به دلیل شتاب رویداد‌ها فعالیت حزب علی رغم تمایل مسئولین آن از حالت طبیعی و برنامه ریزی شده خارج و شکل حداقلی به خود گرفت و به چند دوره جلسات داخلی محدود شد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: البته در این دوران در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و خانه احزاب حضور داشتیم پس از انتخابات ۸۸ نیز چند نفر از اعضای حزب دستگیر و مدتی را در زندان بودند که البته ارتباطی با فعالیت‌های آن‌ها در حزب اراده ملت ایران نداشت.

حکمی‌پور با بیان اینکه از اوایل سال ۹۰ تصمیم به تجدید فعالیت حزب گرفته شد، گفت: طی مکاتباتی که با وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انجام گرفت قصد برنامه ریزی سراسری کنگره سراسری حزب را اعلام کردیم که خوشبختانه امروز به نتیجه رسیده است. در این فاصله با برخی از شخصیت‌های کشور همچون آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی نیز تبادل نظرهایی را داشتیم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با اشاره به اینکه پس از پایان این کنگره، انتخابات ارکان حزب و اصلاحات جدید اساس نامه صورت خواهد گرفت،گفت: حزب اراده ملت به عنوان یک حزب از پایین و با تکیه بر مشی اعتدال در فعالیت سیاسی با بیش از دو دهه کار مستمر افتخار می‌کند که گام‌های عملی برای نهادینه کردن فرهنگ کار جمعی برداشته است.

وی افزود: علی رغم بی‌مهری‌هایی که نسبت به کار حزبی و سیاسی در کشورمان می‌شود عده‌ای منافع خود را در تخریب احزاب و انجام فعالیت‌های بدون شناسنامه و غیر پاسخگو می‌دانند در حالی که همه ما می‌دانیم کار سیاست ورزی کار جمعی است و اساسا کسی که ادعا کند به هیچ حزبی وابسته نیست و آن را برای خود افتخار بداند نباید وارد عرصه سیاست شود چراکه چنین ادعایی اصولا با سیاست ورزی در تعارض است.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با تاکید براینکه ما امروز در شرایط حساسی به سر می‌بریم، گفت: این جمله آنقدر در طول سه دهه گذشته تکرار شده که حساسیت نسبت به آن از بین رفته است. چالش‌های داخلی و خارجی نیاز به جاره اندیشی اساسی دارد علاوه بر این کشمکش‌های پایان ناپذیر در ارکان نظام غیر قابل توجیه است که آثار تخریبی آن بر کسی پوشیده نیست ما ضمن اعلام نگرانی نسبت شرایط موجود بدون هیچ تفصیلی انتخابات پیش رو را فرصتی برای عبور از این شرایط می‌دانیم.

وی افزود: ما برای انتخابات سال ۹۲ هنوز در خصوص هیچ شخصیتی به نتیجه نرسیده‌ایم و حزب اراده ملت ایران همسو با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حرکت خواهد کرد رویکرد ما در انتخابات سال آینده مشارکت در انتخابات با حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز