خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

قرار نیست من از استانداری فارس بروم

به‌زودی تغییر و تحولات گسترده‌ای در سطح مدیریت‌های اداره‌های استان را شاهد خواهیم بود.

شیراز - ایلنا: در حالیکه در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت ارشد در استان فارس به گوش می‌رسد، استاندار فارس با تکذیب این شایعات، گفت: مدیریت استان دارای ثبات کامل بوده و هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حسین صادق‌عابدین ظهر چهارشنبه در حاشیه جشنواره سراسری نشریه‌ نگاری امام‌رضا (ع) در شیراز، اظهار کرد: رغبتی ندارم که به این مسایل بپردازم اما مطمئن باشید که ثبات مدیریتی در مدیریت ارشد استان وجود دارد. وی با اشاره به این نکته که سایت‌های غیررسمی اقدام به انتشار اخبار کذبی در این خصوص می‌کنند خاطرنشان کرد: انتشار دهندگان این اخبار عده‌ای بیکار هستند که بنا داریم آنان را سرکار بگذاریم.

استاندار فارس با بیان اینکه ریشه انتشار این اخبار را یافته و برای او انتشار دهندگان و اهدافشان مشخص شده است، گفت: هیچ تمایلی ندارم که به این موضوع بپردازم.

صادق‌عابدین با تاکید بر این نکته که قرار نیست از استانداری فارس برود افزود: به‌زودی تغییر و تحولات گسترده‌ای در سطح مدیریت‌های اداره‌های استان را شاهد خواهیم بود.

جشنواره نشریه‌نگاری سراسری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور امروز در شیراز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز