خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

شهید سنجابی منشأ برکت برای جمهوری اسلامی بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۳

شهید سنجابی لیاقت و فداکاری بسیاری از خود نشان داده و به پاس این فداکاری به جانشینی فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور تا پایان جنگ منصوب شد.

خاکسپاری جانباز شهید سرتیپ سنجابی از فرماندهان دفاع مقدس نویسنده و استاد دانشگاه‌های ارتش با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده این شهید در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده نزاجا در جریان برگزاری تشییع پیکر اینجانباز دوره دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از عزیزانی که بعد از انقلاب خود را به دنیای مردم متصل می‌کند مرحوم سنجابی است. زمانی که انقلاب به پیروزی رسید نیروهای ضدانقلاب با اعلام فراخوان‌های مختلف در شمال شرق ایجاد ناامنی کرده و یکی از افرادی که برای دفاع از مرز‌های شمال غربی وارد کارزار مبارزه شد شهید سنجابی بود ایشان در کنار شهید چمران تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهید سنجابی لیاقت و فداکاری بسیاری از خود نشان داده و به پاس این فداکاری به جانشینی فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور تا پایان جنگ منصوب شد.

به گفته پوردستان تیمسار سنجابی بعد از پایان جنگ تحمیلی در حوزه علمی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: شهید سنجابی هر جا که حضور داشت منشأ برکت برای جمهوری اسلامی بود. ایشان در سال ۱۳۳۸ وارد دانشگاه افسری شدند و در دوره‌های متعدد آموزشی تکاور، چتربازی و مربی پرش آموزش دیده‌اند. شهید سنجابی یکی از اولین استادان رهایی گروگان در کشور بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز