خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در گذشت آیت‌‌الله خوشوقت را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۶

اینجانب به نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی داغدار، ثلمه بزرگ هجرت ابدی استاد والامقام نظام تربیتی بسیج، شجره طیبه صالحین حضرت آیت‌الله شیخ عزیزالله خوشوقت را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

سردار نقدی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله خوشوقت استاد نظام تربیتی بسیج، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حضرت آیت‌الله خوشوقت پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز عالم وارسته، زاهد پارسا و عارف بالله حضرت آیت‌الله خوشوقت، مصیبتی اندوه‌بار و غمی بزرگ بود که عموم ملت شریف به ویژه بسیجیان عزیز را داغدار نمود.

معلم مجاهد و اسطوره اخلاق و معرفت که حلقه‌های صالحین و شاگردان خویش را از جرعه‌های ناب معارف حقه اهل بیت علیهم السلام سیراب نموده و منابر سخنرانی‌اش را قطعه‌ای از بهشت الهی نموده بود که هر جویای حقیقتی را به صراط مستقیم رهنمون می‌ساخت.

اینجانب به نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی داغدار، ثلمه بزرگ هجرت ابدی استاد والامقام نظام تربیتی بسیج، شجره طیبه صالحین حضرت آیت‌الله شیخ عزیزالله خوشوقت را به ساحت قدسی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امام خامنه‌ای و مردم مومن بوی‍ژه بیت شریف آن بزرگوار و شاگردان عزیزش تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز