خبرگزاری کار ایران

با صدوراطلاعیه‌ای؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت‌الله خوشوقت را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۳

از مردم شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی به خصوص مردم تهران می‌خواهد تا با حضور در مراسم تشییع ایشان که متعاقباً از سوی بیت مکرمشان اعلام خواهد شد و مراسم بزرگداشت حضرتشان شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای، رحلت جانسوز عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف بالله مرحوم آیت‌الله عزیزالله خوشوقت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، رحلت جانسوز عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیزالله خوشوقت را تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: آیت‌الله خوشوقت از علمای بزرگ عالم شیعه، صبح امروز پس از گذشت هفده روز بستری شدن در بیمارستان سعودی و به دلیل ناراحتی‌های قلبی و افت فشار، به دیدار حق رفت.

این مجتهد وارسته و استاد اخلاق، عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گام‌های پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل‌های مشتاق، به تدریس علوم دینی و تفسیر قرآن کریم و تربیت طلاب جوان مشغول بوده و از افتخارات دینی و معرفتی ایران اسلامی، به ویژه مردم تهران بود.

این شورا در انتهای اطلاعیه خود از مردم شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی به خصوص مردم تهران می‌خواهد تا با حضور در مراسم تشییع ایشان که متعاقباً از سوی بیت مکرمشان اعلام خواهد شد و مراسم بزرگداشت حضرتشان شرکت کرده و قدر‌شناس سلسله جلیله علما و مجتهدین اسلام عزیز بوده و این مصیبت بزرگ را به محضر بقیه‌الله الاعظم عج، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم، فرزندان عزیز، علمای اسلام و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز