خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفتگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد به اصولگرایان تحمیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۵

وقتی شخصی، روحانیون بزرگی مثل آقایان هاشمی و ناطق را زیر سوال می‌برد و یا عکس همسر یک کاندیدا را نشان می‌دهد و یا به قوانین قوه مقننه بی‌اعتناست در حالی که باید مجری این قوانین باشد، انحراف شکل می‌گیرد.

یک عضو جبهه پیروان امام و رهبری درباره تلاش اصول گرایان برای رسیدن به یک کاندیدای واحد گفت: از اصولگرایان هر کسی که کاندیدا می‌شود باید به فرآیند انتخاب کاندیدا در جبهه اصول گرایی معتقد باشد، حتی کاندیداهای ائتلاف ۳ نفره اگر به عنوان کاندیدای اصولگرایی معرفی می‌شوند باید به این فرآیند انتخاب تن دهند.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: ما امیدواریم همه اصول گرایان در یک فرآیند کلی همه کاندیداهایی را که به یک میزان مطرح هستند بررسی کنند و در مجموع یک نفر انتخاب شود و همه از او حمایت کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اشاره به اینکه انتخابات آینده دو قطبی نخواهد بود، افزود: یک قطب این انتخابات اصلاح طلبان، یک قطب آن اصول گرایان و قطب دیگر آن انحرافیون خواهند بود که به نظر می‌رسد این مجموعه مورد تائید رییس جمهور است.

وی اظهار داشت: انحرافیون اصولگرا نیستند و نمی‌توانند ادعای اصول گرایی کنند ولی ممکن است برای کسانی که مزه ریاست جمهوری را چشیده‌اند برای بقا در این سمت با کسانی که شانس بیشتری دارند ائتلاف کنند.

کریمی تصریح کرد: خطر این گروه انحرافی از فتنه ۸۸ بسیار بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد:من معتقدم این گروه انحرافی به صورتی در فتنه ۸۸ نقش مباشرتی داشتند ولی این موضوع از گناه فتنه گران کم نخواهد کرد.

این عضو جبهه پیروان امام و رهبری با اشاره به اینکه انحراف چگونه شکل گرفت، گفت: زمانی که برخی اصول نظام را کنار می‌گذارند و اخلاق را که مسئله بسیار مهمی در جمهوری اسلامی است نادیده می‌گیرند، انحراف شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به مصادیق انحراف، عنوان کرد: وقتی شخصی به مراجع اهانت می‌کند و جایگاه آنان را نادیده می‌گیرد و یا زمانی که روحانیون بزرگی مثل آقایان هاشمی و ناطق را زیر سوال می‌برد و یا عکس همسر یک کاندیدا را نشان می‌دهد و یا به قوانین قوه مقننه بی‌اعتناست در حالی که باید مجری این قوانین باشد، انحراف شکل می‌گیرد.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: این دولت تنها دولتی است که بیشترین تخلف را در تسلیم بودجه داشته و کار رسیدگی به آن را با مشکل مواجه کرده است و این نیز به نوعی انحراف است.

وی اضافه کرد: وقتی در ۲۲ بهمن که همه دنیا نظاره گر حضور مردم است رییس جمهور به شعار انحرافیون اشاره می‌کند و یا بحث مذاکره با آمریکا را پیش می‌کشد که در اختیارات رهبر و جزو سیاست‌های کلان نظام است، انحراف اتفاق می‌افتد و اگر این روند ادامه پیدا کند در مراحل بعدی بسیار خطر ناک خواهد بود.

این عضو جبهه پیروان امام و رهبری به نامه احمدی نژاد در پاسخ به صحبت‌های رهبر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مقصر اصلی اتفاق یک شنبه مجلس رییس جمهور بود و همه گناهان چه از نظر شرعی و چه از نظر قانونی متوجه ایشان بود ولی در نامه ای که خطاب به رهبر نوشته شد اصلا به جایگاه تقصیر خود اشاره نکرد و تنها با ذکر اینکه من به رهبری ارادت دارم نشان داد میزان ارادتش به مشایی همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: آقای احمدی نژاد که اهل مدرک جمع کردن هستند باید بداند نامه ایشان به عنوان یک مدرک در تاریخ باقی خواهد ماند.

کریمی در پاسخ به اینکه برخی از انحرافات مطرح شده در زمان کاندیداتوری احمدی‌نژاد و قبل از انتخاب شدن او اتفاق افتاده ولی با این حال اصولگرایان از وی حمایت کردند، گفت: احمدی‌نژاد به هیچ عنوان کاندیدای اصول گرایان نبود و به آن‌ها تحمیل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز