خبرگزاری کار ایران

سردار سرخیلی خبر داد:

آغاز رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۸ نیروی زمینی سپاه

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۳

سیستم‌های جنگ الکترونیک ما موفق شدند اکثر امواجی که به سیستم‌های مختلف برای مختل کردن سیستم‌های ارتباطی چند لایه ما فرستاده شده‌اند را شناسایی کنند.

ایلنا: سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۸ از آغاز رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه سیرجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار حمید سرخیلی سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۸ نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: از روز گذشته یگان‌های سپاه پذیرای گردان‌های امام حسین (ع) بسیج شدند.

وی افزود: بعد از ورود ده‌ها گردان بسیج امروز مرحله اول دفاع ثابت منطقه‌ای آغاز شد.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۸ نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ‌ در این مرحله از رزمایش یگان‌ها از مواضع خود خارج و وارد رزم‌گاه شدند و با پشتیبانی آتش هوایی، پشتیبانی اطلاعاتی پهپاد‌ها و توپخانه نیروی زمینی سپاه به اهداف خود رسیدند و با آتش مستقیم به اهداف شلیک کردند.

سردار سرخیلی تاکید کرد: ‌ سیستم‌های جنگ الکترونیک ما موفق شدند اکثر امواجی که به سیستم‌های مختلف برای مختل کردن سیستم‌های ارتباطی چند لایه ما فرستاده شده‌اند را شناسایی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ‌در مراحل بعدی از نوآوری‌های جدید نیروی زمینی سپاه که به تولید رسیده و تحویل یگان‌ها رسیده استفاده می‌‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز