خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج عشایر:

حفظ فرهنگ شهادت دلیل ایستادگی ایران مقابل نظام سلطه است

کد خبر : ۵۳۳۵۷

اگر امروز در معادلات سیاسی نظام سلطه ایران در مقابل همه ایستاده و عزت خود را حفظ کرده است علتش نهادینه شدن فرهنگ شهادت است

ایلنا: مسئول سازمان بسیج عشایر گفت: امروز به فرهنگ شهادت بیش از گذشته نیاز داریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا این فرهنگ را زنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار جمشیدی در جریان برگزاری بزرگداشت شهدای جامعه عشایر کشور ضمن اشاره به اینکه ایستادگی ایران در مقابل نظام سلطه به دلیل فرهنگ شهادت است، اظهار داشت: ‌ اگر امروز در معادلات سیاسی نظام سلطه ایران در مقابل همه ایستاده و عزت خود را حفظ کرده است علتش نهادینه شدن فرهنگ شهادت است.

وی ادامه داد: امروز به فرهنگ شهادت بیش از گذشته نیاز داریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا این فرهنگ را زنده می‌کند. باید در نظر داشت که براساس تدبیر رهبری است که هر ساله هزاران یادواره شهدا برگزار می‌شود. از سال ۸۹ تحولی در برگزاری این یادواره‌ها ایجاد شده و قرار بر این است که هر قشری در هر سال از شهدای شاخص خود به عنوان شهید الگو انتخاب کند و حول محور خصلت‌های این شهیدان پروانه وار شیوه عملی را به جوانان ترویج دهیم.

وی ادامه داد: در سال ۸۴اولین کنگره شهید شاخص در استان فارس با حضور آیت اله خاتمی و سردار فضلی برگزار شد که امسال تغییر داده شد و علاوه بر برگزاری یادواره اختتامیه اجلاسیه در تهران نیز برگزار شد.

سردار جمشیدی ضمن اشاره به خصایص شهید احمد سلیمانی تصریح کرد: این سردار از آغاز با دیگران متفاوت بود و در دوران جوانی الگوی همه کسانی بود که با او زندگی می‌کردند. همچنین ایشان در دوران دفاع مقدس در کسوت جانشینی لشکر ۴۱ ثارالله همه کارهای یدی را انجام می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز