خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی در جمع نخبگان کمیته امداد:

رئیس قوه مجریه‌ از نزاع میان امام و بنی‌صدر درس عبرت بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۱

باید سازمان‌ها و نهاد‌ها از کمیته امداد امام خمینی عبرت بگیرند که از زیر صفر شروع کرد و امروز گستردگی این نهاد را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

ایلنا: دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برنامه‌ای که دیشب به طور زنده در صدا و سیما پخش شد درس عبرتی برای رئیس قوه مجریه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب لله عسگراولادی در جمع نخبگان و برگزیدگان علمی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) گفت: من در خانه مردم سوره مریم را قرائت کردم، چراکه خداوند در این سوره می‌فرماید که مسئولین باید پناه برند به پروردگار مردم و فرمانبرداری کنند از رب مردم و پناه برند از شر وسواس که در سینه‌های مردم در برخی مواقع وسوسه‌ای را ایجاد می‌کند.

وی در ادامه با تشکر از صدا و سیما به دلیل پخش درگیری صحنه امام با بنی صدر که شب گذشته از صدا وسیما به طور زنده پخش شد، گفت: این صحنه‌ها بسیار واقعی و برای مسئولان ما به خصوص قوه مجریه بسیار عبرت انگیز بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که من در خود مجلس اول حضور داشتم و این صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده کرده بودم، گفت: این صحنه‌ها صحنه‌های واقعی بود که از صدا و سیما پخش شد. لاریجانی در زمان مسوولیت خود در صدا و سیما این نهاد را به عنوان دانشگاه اسلامی به همگان معرفی کرد و دیشب نیز مجریان روشنفکر با توجه به شرایط زمان حاضر توانست صحنه‌های عبرت انگیز را در این راستا برای مردم پخش کنند.

وی افزود: صدا و سیما توانست رنج‌هایی که امام در آن زمان می‌کشیدند امروز و با توجه به شرایط کنونی به درستی منعکس کنند و نشان دادند که ولی امر مسلمین می‌بایست پدرانه مراقب اوضاع باشد و از افراط و تفریط‌هایی که در کشور ایجاد می‌شود جلوگیری کند.

وی همچنین از مقام معظم رهبری در رابطه با مواضع حکیمانه‌ای که در شرایط کنونی آن را اجرا می‌کنند سپاسگذاری کرد و گفت: زمانی که امام خمینی فرمان نهاد امدادگر و مددجویان را برای کمک به مردم صادر کرد تنها چند کیسه‌ دوزاری به ما داد و بعد از آن ما را دعا کرد که انشاالله برکات خداوند دنباله راه شما باشد.

وی گفت: من می‌خواهم بگویم که این کمیته با مشتی پول و دعای امام، امروز برای تامین لباس شب عید مددجویان خود بیش از هزاران میلیارد که از کمک مردم جمع آوری شده را در اختیار دارد.

وی خطاب به دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: باید سازمان‌ها و نهاد‌ها از کمیته امداد امام خمینی عبرت بگیرند که از زیر صفر شروع کرد و امروز گستردگی این نهاد را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

عسگر اولادی در ادامه ضمن درخواست از رئیس خانه ملت گفت: ۸۵ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد خانه دار هستند و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم ۱۵ درصد بقیه را نیز از بودجه امسال خانه دار کنیم و این امر نیاز دارد که مجلس و دولت در بودجه ردیفی را برای خانه دار شدن ۱۵ درصد بقیه در نظر بگیرند و ظرف دو سه سال این بودجه را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

وی افزود: کمیته امداد بعد از ۳۵ سال افتخار دارد که توانسته تمامی افراد تحت پوشش خود را مسکن دار کند.

عسگراولادی گفت: از مجلس تشکر می‌کنم که برای پیشرفت کمیته امداد در دو سه ماه اخیر قدم‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته و دولت نیز مصوبه‌های مجلس را تایید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز