خبرگزاری کار ایران

سید احمد خاتمی در جمع خبرنگاران:

احمدی نژاد از بیان موارد چالش زا و تنش زا پرهیز کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۲

از بین هر سلیقه تنها یک نفر انتخاب می شوند و افراد بهتر است فداکاری کنند و در عرصه انتخابات حضور نیابند/ ما یک رئیس جمهور بیشتر نمی خواهیم و بهتر است که یک نفر اعلام كاندیداتوری کند.

ایلنا: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: احمدی نژاد در پیام تسلیت هوگو چاوز زیاده روی کرده است و بهتر است در این ماه های اخیر در بیان موارد چالش زا و تنش زا پرهیز کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت اله خاتمی در حاشیه اختتامیه مجلس خبرگان رهبری با حضور درجمع خبرنگاران در رابطه با پرهیز از بی اخلاقی کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری گفت:مقام معظم رهبری بزرگان را نصیحت لازم دراین زمینه فرموده اند.

وی در ادامه خطاب به افرادی که می خواهند در انتخابات خود را کاندیدا معرفی کنند گفت: افراد باید مصلحت کشور را بیش از مصلحت خود ببینند و مدام احساس تکلیف نکنند در این که بیایند هنر نیست، هنر این است که در صحنه انتخابات حضور یابند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: ما یک رئیس جمهور بیشتر نمی خواهیم و بهتر است که یک نفر اعلام كاندیداتوری کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:ما نیز می دانیم برای این که نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد شود می بایست رقبای بیشتری در انتخابات حاضر شوند، اما این گونه حضور در صحنه به مصلحت جامعه نیست.

وی افزود: از بین هر سلیقه تنها یک نفر انتخاب می شوند و افراد بهتر است فداکاری کنند و در عرصه انتخابات حضور نیابند.

خاتمی همچنین در خصوص پیام احمدی نژاد در پی درگذشت هوگوچاوز نیز گفت: بگذارید در این رابطه بعدا صحبت کنم، اما این را می گویم که آنچه احمدی نژاد در پیام تسلیت خود گفتند زیاده روی بود و بهتر است احمدی نژاد در پیام دیپلماتیک پیام خود را بیان می داشت و در حوزه مباحث اعتقادی وارد نمی شد.

وی افزود: همتای رئیس جمهور ایران در یک کشور دیگری از دنیا رفته و درست نیست که رئیس جمهور به مباحث اعتقادی ورود کند.

خاتمی همچنین در رابطه با این که چه پیامی برای احمدی نژاد در روزهای آخر مسوولیت خود دارید، گفت: ارائه پیام های دینی عکس العمل دارد و احمدی نژاد بهتر است از بیان مواضع چالش زا و تنش زا پرهیز کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تسلیت گفتن حق احمدی نژاد است و این تسلیت را نیز می توانست در پیام دیپلماتیک مطرح کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز