خبرگزاری کار ایران

صبح امروز با حضور رییس جمهور؛

6 دستاورد جدید صنایع دفاعی رونمایی شد

asdasd

در این مراسم، از محصولات «نسل چهارم موشک ارتقاءیافته فاتح ۱۱۰»، «موتور دریایی بنیان ۴»، «آزمایشگاه پرنده آرمیتا»، «خودروی تاکتیکی ارس»، «خمپاره انداز وفا» و «سامانه جهت‌یاب و شنود شاهد» رونمایی شد.

صبح امروز طی مراسمی با حضور رییس‌جمهور، از ۶ دستاورد مهم صنایع دفاعی کشور به مناسبت ۳۱ مرداد ماه ـ روز صنعت دفاعی در محل یکی از کارخانه‌های صنایع دفاعی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم، از محصولات «نسل چهارم موشک ارتقاءیافته فاتح ۱۱۰»، «موتور دریایی بنیان ۴»، «آزمایشگاه پرنده آرمیتا»، «خودروی تاکتیکی ارس»، «خمپاره انداز وفا» و «سامانه جهت‌یاب و شنود شاهد» رونمایی شد.

نمایشگاه آخرین دستاورد‌ها و اقدامات وزارت دفاع و صنایع و سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه با همکاری سازمان صنایع هوافضا، سازمان صنایع دفاع، سازمان صنایع دریایی، سازمان صنایع هوایی، شرکت صنایع الکترونیک ایران، سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان اتکا و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شده است.

این مراسم با حضور سردار سرتیپ احمد وحیدی ـ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ـ و رضا تقی‌پور ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز