خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

فتنه ای عمیق‌تر از 88 در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۹

ما شهدا را خوب نشناخته ایم/ دشمنان شهدا را خوب شناختند و برای همین است که هدفشان از بین بردن فرهنگ شهادت در جامعه برای غلبه بر ماست/ زمانی مطیع محض ولی فقیه هستیم که ببینیم ولی فقیه چه می خواهد.

ایلنا - رودبار:معاون فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:فتنه ای عمیق تر وگسترده تر از فتنه 88 در پیش داریم و فتنه ها در انتخابات 92 قبل از انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار سردار محمدعلی آسودی در یادواره شهید سیدمحمد تقی مخزن موسوی اولین فرمانده سپاه شهرستان رودبار که توسط گروهک منافقین ترور شد با اشاره به اینکه مرکز قدرت ایران شهدا هستند،اظهار کرد: تا فرهنگ این شهیدان در ایران وجود دارد کسی نمی تواند این نظام را از بین ببرد و مهمترین مولفه نرم قدرت انقلاب اسلامی شهدا هستند.

وی  با بیان اینکه ما شهدا را خوب نشناخته ایم، اذعان داشت: دشمنان شهدا را خوب شناختند و برای همین است که هدفشان از بین بردن فرهنگ شهادت در جامعه برای غلبه بر ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشورای شهر و روستا،تصریح کرد: فتنه ای عمیق تر وگسترده تر از فتنه 88 در پیش داریم واین فتنه ها در انتخابات 92 قبل از انتخابات است به شکلی که برخی می گویند اگر اینچنین نشود، انتخابات را برگزار نمی کنند و آن را تحریم می کنند.

این مسئول  شرط ولایت پذیری را گوش به فرمان نائب امام عصر بودن دانست و تاکید کرد: زمانی مطیع محض ولی فقیه هستیم که ببینیم ولی فقیه چه می خواهد.

آسودی،بیان داشت: باید به نائب امام زمان بگوییم چشم نه اینکه نامه بنویسد، بگویند توجیه می کنیم، شما می خواهید نائب امام زمان را توجیه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز