خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران قم مطرح شد

سعیدی کیا: همایش دولتی ها در ورزشگاه آزادی همایش انتخاباتی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۶

احمدی نژاد در مورد من دروغ گفت تا مرا از دولت دوم خود بیرون بگذارد/باید در دولت آینده همه وفاداران انقلاب حضور داشته باشند/طرح مسکن مهر در زمان من شروع شد.

 یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری معتقد است همایش روز پنج شنبه جریان دولتی ها در ورزشگاه آزادی تهران، یک همایش تبلیغاتی و انتخاباتی زودرس بوده و صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمد سعیدی کیا وزیر اسبق مسکن و شهرسازی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته در جمع خبرنگاران قم، در محل انجمن صنفی روزنامه نگاران قم، در پاسخ به سؤالی در خصوص همایش روز پنج شنبه جریان دولتی ها در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران، اظهار داشت: اگر این اقدام دولت در جهت تبلیغات انتخاباتی است و همین طور هم به نظر می رسد، کار درستی نیست و ما مخالف برگزاری آن هستیم.

وی با تأکید بر این که همایش روز پنج شنبه دولتی ها در ورزشگاه آزادی یک کار انتخاباتی است، گفت: این کار یک کار تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری است وگرنه چه لزومی دارد که صدهزار نفر را از سراسر کشور در ورزشگاه آزادی جمع کنیم؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر این همایش تجلیل از فعالین و دست اندرکاران نوروز 92 بود، باید مسئولین مربوطه را صدا زده و از آن ها تجلیل می شد، اما این که صدهزار نفر را در یک زمان و مکان مشخص جمع کردن، این گمان را در ذهن ایجاد می کند که این کار یک کار تبلیغاتی و انتخاباتی بوده و صحیح هم نیست.

سعیدی کیا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که چرا با وجود این که به دلیل بیماری قلبی از حضور در دولت دوم احمدی نژاد بازماندید، اکنون کاندیدای ریاست جمهوری شده اید؟ گفت: خود من هیچ گاه نگفتم بیماری قلبی دارم، بلکه این سخن که من بیماری قلبی دارم را آقای احمدی نژاد به دروغ گفت تا من را کنار بگذارد.

وی در مورد کابینه مورد نظر خود گفت: به نظر من باید در دولت آینده، همه وفاداران به انقلاب و ارزش های آن با قبول اصل حاکمیت با محوریت ولایت فقیه و قانون اساسی و راه امام و رهبری حضور داشته باشند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که تحرک کاندیداها از ماه ها قبل برای انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات زودرس و خلاف قانون نیست؟ گفت: به نظر من فرصتی که برای شناخت کاندیداهای ریاست جمهوری در کشور ما وجود دارد، فرصت بسیار کمی است، در حالی که مردم حق دارند کاندیداهای ریاست جمهوری را بیشتر و بهتر بشناسند و در این مدت محدود به هیچ وجه امکان شناخت کافی و خوب از افراد میسر نمی شود.

سعیدی کیا در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر این که رئیس جمهور مطلوب از نظر شما چگونه است؟ گفت: رئیس جمهور نباید نظریه پردازی کند، بلکه به نظر من رئیس جمهور سرکارگر کشور است و باید پرسنل خود را خوب هدایت کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر این که چرا با وجود این که کارنامه شما در وزارت مسکن از آقای نیکزاد ضعیف تر است، کاندیدای ریاست جمهوری شده اید؟ گفت: چه کسی این را گفته؛ لطفا یک سند برای این سخن خود ارائه کنید؟ علاوه بر این طرح مسکن مهر در زمان وزارت من شروع شد و بنده تنها کسی هستم که در کشور نشان درجه 1 سازندگی را کسب کردم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با سابقه چهار دوره وزارت، 15 سال دور میز سیاست گذاری کشور نشستم و اکنون یک آدم سیاسی، اجرایی و فرهنگی محسوب می شوم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز